Merhaba Steemit !

Merhabalar !
Ben Berkay. 20 yaşındayım ve yaşadığım şehir olan İstanbul'da Endüstri Mühendisliği okuyorum. Okuduğum bölümden olsa gerek girişimci bir ruhum var ve yeni işler, yeni projeler her zaman ilgimi çeker.
Girişimcilik adına bazı projelerde ülkemi temsil etmiş bulunmaktayım ve bu sıralar blockchain’ e merak saldım… Blockchain altyapısını kullanan Steemit gibi bir platforma yazı yazmak ve yeni şeyler keşfetmek üzere geldim, çoğunlukla Türkçe ve İngilizce kullanarak dilimize ve ülkemize yayılmasına katkı sağlamak istiyorum. Bildikleriminden yetinmem, hep yeni mekanlar, gezilecek görülecek yerler keşfetmeye çalışırım. Seyahat etmeyi severim! Ve bunun gibi hobilerim arasında bilgisayar oyunları, bilsiyar programclığı yer alıyor. Avrupada çeşitli exchange programlarında bulundum.Gözlemlerimi artık steemit'te paylaşacağım.
Hollanda gezimden bazı kareler :
![20140407_132003-PANO.jpg]20140409_093943.jpg()

Görüşmek üzere :)

Sort:  

Merhaba @berkaytekinsen,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

@turbot Çok teşekkür ederim bu sıcak karşılamanız için :)

Welcome to Steem @berkaytekinsen I have upvoted and sent you a tip

Thank you,hope to see you again @bottymcbotface

Aramıza hoşgeldin @berkaytekinsen. Tr Topluluğu'nun büyüdüğünü görmek güzel. Senin de Tr Tag'ine katkı vereceğine eminiz. Steemit Turkiye Discord Kanalı'na katılarak diğer arkadaşlarla tanışabilir ve aklında kalan soruları iletebilirsin.

Hoşbulduk @webcub. Tr topluluğu için çalışmalarıma şimdiden başlıyorum. İyi akşamlar :)

I think we are a part of something truly special here, and I welcome you! Another early adopter to this amazing technology.

Thank you @lopezdacruz. I totally agree with you!

Hoşgeldin
@turbot !welcome

wow super nice pictures, thanks for sharing.

Welcome to steemit. @berkaytekinsen
i hope your enjoy this community.
good luck have fun. :D
following you now. :)

Merhaba @berkaytekinsen hoşgeldiniz.

Steemit ile ilgili yardima ihtiyaciniz olursa discord uzerinden bana ulasabilirsiniz.

İyi günler.

Teşekkür ederim @omersurer , hoşbulduk.
Sorularımı size ileteceğim.
İyi akşamlar

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98