Witaj Steemit! Miło Was w końcu poznać :)

Już dawno temu myślałem o założeniu bloga, albo czegoś podobnego co pozwoliłoby mi na ekspresję, wyrażenie moich myśli i pomysłów z szeroko pojętym internetem.
procrastination.jpg
Niestety przez moje paranormalne zdolności prokrastynacji nie zrobiłem tego...
Aż do teraz!

Witajcie, nazywam się Alek i właśnie tutaj, z Wami, będę dzielił się swoją wiedzą i ciekawostkami :)

IMG_2785.JPG

Kim jestem?

Jestem Polakiem mieszkającym w Polsce, we Wrocławiu, ale urodziłem się w Stanach, więc technicznie jestem też Amerykaninem. Mam 32 lata, ale wyglądam bardzo młodo - dlatego też zazwyczaj noszę zarost żeby unikać niewygodnych pytań o dowód, kiedy chcę kupić sobie piwo.
Pracuję w środowisku IT - wcześniej jako projektant gier, teraz głównie jako tester oprogramowania.
Jestem fanem filmu "The Big Lebowski", więc na swoją ksywę wybrałem miano głównego bohatera - The Dude (aczkolwiek widzę, że nikt tego nie używa, więc peszek :P).

Fakt dołączenia do Steemit nakręca mnie na dzielenie się różnymi tematami, a jest ich sporo. Z racji tego, że mam osobowość ENFP mam całą masę zainteresowań:
Zaczynając na nerdowskich LARPach, wszelkich grach, fantastyce i SF, poprzez twórcze tematy tworzenia muzyki i malowania, kontrowersyjną tematykę substancji psychodelicznych, a być może kończąc na świadomości, naturze egzystencji i całego wszechświata!
Bardzo lubię się śmiać, więc możecie się spodziewać pewnej dawki humoru, gdy moje artykuły będą okraszone orginalnymi (a czasem sztampowymi) obrazkami z internetu. Zamierzam czasem wrzucić też moją własną twórczość.

Mam nadzieję, że dobrze się tu wpasuję, będę dzielnie zwalczał swojego wewnętrznego lenia i dostarczę ciekawego materiału do czytania.
Z przyjemnością odkryję też co Wy tworzycie :)

Pozdruffki,
The Dude

Sort:  

Dzięki wszystkim za miłe przyjęcie :)
Myślę, że jak już napiszę pierwszy poważniejszy art to zacznie się dziać. W sumie, już "pierwsze koty za płoty" :D

Kurde Alek, słąbiutko coś Cię witają... Tylko niecałe 5$, a mamy tu parę osób z naprawdę silnym głosem. Smuteczek...

Wrocław ma bardzo silną ekipę na Steemit :)

Pomyśl o dołączeniu do grupy na meetup.com:
https://www.meetup.com/pl-PL/steem-polska/

Robiliśmy już jedno spotkanie we Wrocławiu i coś mi mówi, że za niedługo będzie kolejne :)

Cześć Alek :-)

Czołem!! Cieszę się, że społeczność rozszerza się o nowych graczy, bo ostatnio można tu poczytać głównie o jedzeniu;)

Witaj! Miło Cię tu widzieć :)

Witaj na Steemit, życzę powodzenia.

Witaj :) Życzę powodzenia i pozdrawiam z Grecji :)

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

This post has received a 0.06 % upvote from @drotto thanks to: @m-san.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60252.67
ETH 2426.43
USDT 1.00
SBD 2.44