cześć! // hiya!

in #introducemyself7 years ago

Jak najlepiej zacząć pisać bloga? Myślę, że najlepiej od początku :) Mam na imię Agata, dla przyjaciół Agać. Od 3 lat żyję poza granicami Polski w deszczowym kraju pachnącym herbatą i brownie :) Od niedawna jestem także szczęśliwą przyszłą żoną. Uwielbiam podróże, romantyczne wypady, muzykę (!!!), ale moim najnowszym hobby są paznokcie robione metodą hybrydową. Jednak zanim zdecydowałam się wykonywać je samodzielnie przeczytałam niejeden artykuł i obejrzałam mnóstwo filmów o tym jak odpowiednio wykonać taki zabieg. Zajmuję się tym od roku dla siebie samej, ale od niedawna koleżanki widząc moje paznokcie bardzo chętnie mnie odwiedzają pozwalając mi na sobie ćwiczyć. Krótko i na temat - może i Wam przypadnie do gustu!
Piątka! xx
koloseum.jpg

What is the best way to start the blog? I think the best way is to start from the beginning :) My name is Agata, for friends Agać. From 3 years I live outside Poland, in rainy country that smells like tea and brownie :) Recently I also became future wife to be :) I love travelling, romantic escapes, music (!!!), but my newest hobby is doing nails with shellac method. Before I decided to do it by myself, I read lots of articles and watched plenty of videos about how to do it. I bought my starter kit 1 year ago but recently my friends that saw my nails are very keen to come around and let me practise on their hands. Short and sweet - Hope you will enjoy it!
High five! xx

Sort:  

Witamy w gronie :)

Cześć!:)

Siemanko witam na steemit !!!
Tu masz przykładowe stronki gdzie szukać darmowych zdjęć jak nie masz własnych. https://steemit.com/polish/@gradzio/legalne-zdjecia-na-steemit

A to dobre rozszerzenia-warto ściągnąć!!!
https://steemit.com/polish/@gradzio/wazne-rozszerzenia-dla-steemit😀

Siemka!
dzięki wielkie, pewnie skorzystam za niedługo ;)

Ja te z skorzystam !!!! :)

Hej, witamy na steemit!

Hej, dzięki:)

Witaj na Steemit! Powodzenia :)

Witam, dziękuje! :)

Hybrydowe paznokcie ? :O Czego te kobiety nie wymyślą... ;) Pokażesz? ;)

@danielmarkiewicz jak taki ciekawy jesteś to polecam śledzić mojego bloga-pare zdjeć już sie pojawiło :)

Witamy kolejną Polkę na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Hej, dzięki za info! Pozdrawiam!

Witaj na Steemit :) Życzę powodzenia i pozdrawiam z Grecji :)

Witam! Zazdroszczę pięknego kraju-to jedno z moich największych marzeń, zobaczyć Grecję. Pozdrawiam z Londynu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59209.84
ETH 2659.93
USDT 1.00
SBD 2.43