Enter the grzechotnik / Wejdź do świata grzechotnika

in #intoduceyourself7 years ago (edited)

wila.jpg

[ENG] Hello!
I've been on Steemit for over a week now. I wrote several posts, observed how it works and decided to stay longer. So it's time for introduction.

I am 26 years old and I live in Wroclaw (Poland). I am an urbanist from education, and at first I was holding on to this profession but, disappointed with its practical side in Poland, I started drifting around the architectural business and today I am furniture designer and their production manager. From urbanism, however, I have not completely run away - I perform urban concepts and projects and architectural visualizations. For a year I have been working on our own map project.

For this reason I became interested in photography. Of course I mainly photograph the city and architecture but sometimes also people and landscapes. I am also interested in the history of Poland, mainly the history of Silesia. And overall, my steady activity will revolve around these topics. I travel a lot and I always try to make a lot of interesting observations, new knowledge and of course pictures. In my free time I also do a lot of sport - calisthenics, football and cycling, which I also treat as a daily mode of transport. I am also a big fan of hip-hop music and high-end audio equipment. The title of this post is a reference to my favorite album.

With cryptocurrencies so far I had no deal and at first I did not want to believe how it works. A few days ago on steemit convinced me that it is a topic of interest.

======================

[PL] Witajcie!
Jestem już na Steemit od ponad tygodnia. Napisałem kilka postów, zaobserwowałem jak to działa i postanowiłem zostać na dłużej. Wypadałoby się więc oficjalnie przywitać.

Mam 26 lat i mieszkam we Wrocławiu. Z wykształcenia jestem urbanistą i początkowo trzymałem się tego zawodu jednak rozczarowany jego praktyczną stroną wykonywania w Polsce zacząłem dryfować wokół branży architektonicznej i dziś zajmuję się projektowaniem mebli oraz zarządzaniem ich produkcją. Od urbanistyki jednak całkowicie nie uciekłem - na zlecenia wykonuję koncepcje i projekty urbanistyczne oraz wizualizacje architektoniczne. Od roku pracuję również nas własnym projektem mapowym.

Zestawienie tych zainteresowań uzupełniłem fotografią. Fotografuję oczywiście głównie miasto i architekturę ale czasem też ludzi i krajobrazy. Interesuję się także historią Polski, głównie dziejów Śląska. I ogólnie moja aktywność na steemie będzie się kręcić wokół tych tematów. Dużo podróżuję i z podróży staram się zawsze wynieść dużo ciekawych spostrzeżeń, nowej wiedzy i oczywiście zdjęć. W wolnych chwilach uprawiam też dużo sportu - kalistenikę, piłkę nożną oraz jazdę na rowerze, który również traktuję jako codzienny środek transportu. Jestem także wielkim fanem hip-hopu i sprzętu high-endowego sprzętu audio. Tytuł postu to nawiązanie do mojej ulubionej płyty.

Z kryptowalutami do tej pory nie miałem do czynienia i początkowo nie chciałem zbytnio wierzyć, że ten serwis tak działa. Kilka dni na steemit przekonało mnie, że jest to jednak temat warty zainteresowania.

Sort:  

Witaj grzechotniku - świetnie trafiłeś, bo jakby nie patrzeć mój ostatni post był właśnie o tym, że takich osób nam trzeba - zaangażowanych, niekoniecznie piszacych o kryptowalutach samych w sobie, a bardziej o swoich pasjach i tym, co ich interesuję.

Powodzenia i życzę weny. :-)

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Hej, treści PL/ENG nadają się do tagu polish?

Oczywiście! Chodzi o to, żeby jednym z języków był polski.

AWESOME SAUCE! Welcome!

No siemka
jak już tu jesteś to 2 sprawy:

  1. Ogarniamy grubą zabawę w tz "wyczyn"
    https://steemit.com/trending/wyczyn
  2. Potrzebuje "żywych danych" do wpisu o formacie Float
    nie znam się na urbanistyce ale masz może jakieś mapy swoje czy coś?
    interesuje mnie ile "obiektów" jest w takim pliku i ile on faktycznie waży

Mapa, którą robię dotyczy budynków w Świdnicy. Jest tam ok. 10k budynków zapisanych według współrzędnych i plik waży ok. 5MB. Baza danych całej Polski waży ok. 600MB. Problem z dostępnością do tych danych, w większości są płatne a te darmowe są niskiej jakości (OSM). Jakich danych potrzebujesz?

Potrzebuję jako ilustrację do stwierdzenia "patrzcie ile zaoszczędzamy używając formatu Float zamiast tego co zaproponowałem..."

Welcome to steemit, another platform from other players who reward the posted content. Keep showing your work and i will wait for your next posting, do not forget to take a chance to visit my blog @novale. Stay tuned my latest content every day

W piątek na rynku mamy MeetUp. Będziesz?

Chętnie bym się wybrał ale niestety piątek mam już zajęty :(

This is my fourth day on steemit, i'm glad you're enjoying your stay, and i'm eager to see more of your photos, so here's my follow :D

Great start @grzechotnik Steem on!🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59708.78
ETH 3185.76
USDT 1.00
SBD 2.45