In The Spotlight | Vandaag zet ik @woodzi in de schijnwerpers

in #inthespotlight6 years ago (edited)

woodzi.jpg
Image source

Mede Steemian in het zonnetje

Twee weken geleden ben ik begonnen met de serie posts "In the spotlight" om mede members eens in het zonnetje te zetten. Dit kan om allerlei redenen zijn, het betekent in elk geval dat ik onze Steemit-vriendschap waardeer. Onderaan de posts kun je alle voorgaande edities van "In The Spotlight" teruglezen.

Wat is het idee achter deze serie posts?

Niet iedereen heeft de volgers om opgemerkt te worden, en door mensen in mijn netwerk eens voor te stellen, kan het zijn dat er weer een nieuwe Steemit-connectie ontstaat. Tevens doneer ik na curatie de helft van de SBD opbrengst van deze post aan de persoon die ik in de spotlight zet.
En laten we eerlijk wezen, iedereen vind het toch leuk eens in het zonnetje gezet te worden?
Vandaag wil ik graag aan jullie voorstellen: @woodzi die ik ken van de Alldutch-community op discord.

DQmQtNdvZfVVuSmkDBQB8m6gYTXucQ4opeRTXhTBCu1VTFR.gif

Woodzi is een gewaardeerd lid bij onze Alldutch community op discord

Zodra je het discord kanaal binnenvalt, is de kans heel erg groot dat je als eerste door @woodzi begroet zult worden. Woodzi is heel snel, en ook altijd vriendelijk en zeer behulpzaam.
Sinds een tijd is @woodzi begonnen in het promo-team om actief leden uit te nodigen voor het discord kanaal. Daarna is hij zich ook nog eens in gaan zetten voor de radio, en momenteel cureert hij ook elke week posts mee voor de Alldutch Recap die op vrijdag verschijnt. Als leden vragen hebben, is de kans groot dat @woodzi snel met een antwoord komt.

DQmQtNdvZfVVuSmkDBQB8m6gYTXucQ4opeRTXhTBCu1VTFR.gif

Wie zich in de Alldutch community op discord begeeft, "kent" Woodzi

Hij is vaak aanwezig op discord , en wat ik het leukste vind aan @woodzi is zijn humor (naast zijn behulpzaamheid!). Ik heb intussen al ontelbare keren gehad dat ik zo hard moest lachen, en er niet meer mee kon stoppen. Ik hou van zijn humor, en hij heeft ook nog eens te gekke ideeën. Zijn grappen vliegen er als een razend tempo uit, en ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik een beetje in een depri flow zat, maar @woodzi me er zo uit haalde met zijn humor...

DQmQtNdvZfVVuSmkDBQB8m6gYTXucQ4opeRTXhTBCu1VTFR.gif

Waarom zou je @woodzi moeten volgen op Steemit

Woodzi is geen dagelijkse poster, hij studeert nog naast Steemit en is ook nog eens een liefhebber van fotografie. Toch probeert hij echt actief te zijn en dagelijks de posts van andere leden door te lopen. Ik denk persoonlijk, dat wanneer @woodzi wat meer tijd heeft, hij nog meer mee zal doen aan challenges en schrijfwedstrijden. Dus wil je niks missen in de toekomst, druk dan op volgen..

DQmQtNdvZfVVuSmkDBQB8m6gYTXucQ4opeRTXhTBCu1VTFR.gif

Nou heb ik geloof ik wel genoeg verteld over @woodzi, heb jij ook iemand die je In The Spotlight wil zetten? Gebruik dan de tag #inthespotlight en ga je gang (mag in het Engels of in het Nederlands, aan jou keus!

DQmQtNdvZfVVuSmkDBQB8m6gYTXucQ4opeRTXhTBCu1VTFR.gif

Een overzicht van de eerdere verschenen "In The Spotlight" posts

8 April 2018 - @hetty-rowan
15 April 2018 - @marcovanhassel

DQmQtNdvZfVVuSmkDBQB8m6gYTXucQ4opeRTXhTBCu1VTFR.gif

Kom gezellig kletsen in de Alldutch community op Discord via deze link: https://discord.gg/BK4uPqq


DQmQtNdvZfVVuSmkDBQB8m6gYTXucQ4opeRTXhTBCu1VTFR.gif

anouk1.gif

DQmQtNdvZfVVuSmkDBQB8m6gYTXucQ4opeRTXhTBCu1VTFR.gif

Sort:  

definitief logo-klein.png

Je blog is opgenomen in de Alldutch-Creations Recap #2

Woodzi kan niet meer gemist worden in de alldutch discord ... leuke beschrijving van hem, die voor zover ik kan zeggen, 100% klopt!

Mee eens, dat hij niet meer gemist kan worden :)
Dank je wel, hopelijk vind hij het ook leuk..

Hij vindt het ontzettend fijn! 😊😊

Wauw zoveel lieve woorden... Ik ben even sprakeloos... 😊😊 Enorm bedankt hiervoor!!! 😀😀

Dank je wel voor het nomineren voor een OCD plekje @jackjohanneshemp !

Thank you! 😀

Heel graag gedaan! :)

woodzi is idd vaak aanwezig en altijd vriendelijk met humor.

Super leuk! Klopt ook idd! Geniet ervan Woodzi 😉

Thanks voor je reactie @nymia.aryn ... blij te lezen dat meerdere mensen het met me eens zijn :)

Bedankt!! 😀

Hoi Anouk,
1 van de mooiste dingen die je kunt doen! Het is moeilijk genoeg om aan de ene kant ontdekt te worden en aan de andere kant om geode steemians te ontdekken. Ik stel ook elke donderdag 3 mensen voor die ik volg en waarom ik ze volg!

Hi @fullcoverbetting,
Ja dat is het zeker, en het is ook leuk om mensen even in het zonnetje te zetten.
Ik heb best aardig wat volgers intussen, waarvan ook best wel aardig wat actieve volgers die ook echt daadwerkelijk reageren..
Ik ga jouw posts ook in de gaten houden waar je mensen voorstelt, leuk dat je dat ook doet!

Groetjes

@anouk.nox

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67900.86
ETH 3250.85
USDT 1.00
SBD 2.63