"In The Spotlight" @marcovanhassel in het zonnetje!

in #alldutch6 years ago (edited)

U5dtZ1Kn75uYwbbdCq7dPiaMU5uf4nF_1680x8400.jpg
Image source

Mede Steemian in het zonnetje

Een week geleden begon ik met de serie posts "In the spotlight" om mede members eens in het zonnetje te zetten. Dit kan om allerlei redenen zijn, het betekent in elk geval dat ik onze Steemit-vriendschap waardeer.
Niet iedereen heeft de volgers om opgemerkt te worden, en door mensen in mijn netwerk eens voor te stellen, kan het zijn dat er weer een nieuwe Steemit-connectie ontstaat.
En laten we eerlijk wezen, iedereen vind het toch leuk eens in het zonnetje gezet te worden?
Vandaag wil ik graag aan jullie voorstellen: @marcovanhassel die ik ken van de Alldutch-community op discord.

DQmQtNdvZfVVuSmkDBQB8m6gYTXucQ4opeRTXhTBCu1VTFR.gif

Dankzij Marco ben ik bij Alldutch beland

Ik ontving een paar maanden terug als een reactie op mijn comment ergens een uitnodiging om eens te komen kletsen op discord bij Alldutch. Sinds die uitnodiging ben ik er dagelijks te vinden. Marco, dank je wel voor je uitnodiging!
Ik had van @karinxxl al gehoord over (destijds nog) The Lions Legion op discord, maar ik wist eigenlijk niks van discord, en had geen flauw idee of ik uitgenodigd diende te worden, dus jouw berichtje zorgde ervoor dat ik dan (voor mijn gevoel) eindelijk een kijkje kon komen nemen. Dat kijkje werden kijkjes, en nu is het een dagelijkse routine geworden.

DQmQtNdvZfVVuSmkDBQB8m6gYTXucQ4opeRTXhTBCu1VTFR.gif

Wie in de Alldutch community beland, kent Marco

Marco is Admin bij Alldutch op discord, en altijd ontzettend behulpzaam. Hij heeft humor, en weet van aanpakken. Marco is dagelijks actief in de discord server, en is streng doch rechtvaardig. Hij wil graag de boel netjes houden, en er word regelmatig gebrainstormd over wat er anders (en vooral hoe dan) zou moeten volgens de leden/admins/mods.
Marco probeert er echt een community van te maken, en dat komt de sfeer zeker ten goede.

DQmQtNdvZfVVuSmkDBQB8m6gYTXucQ4opeRTXhTBCu1VTFR.gif

Waarom zou je @marcovanhassel moeten volgen op Steemit

Marco post veel foto's maar ook memes en vooral niet te vergeten de caturday posts voor de kattenliefhebbers. Verder heeft hij tegenwoordig een wekelijkse fotocollage contest die op zondag begint en eindigt. Hiermee kun je SBD winnen en elke week is er een nieuw thema voor deze contest.
Maar er is meer, want sinds enkele dagen heeft Marco voor de Alldutch community een eigen account aangemaakt @alldutch en in deze post kun je een kijkje nemen binnen de Alldutch community.
Marco support initiatieven die hij een warm hart toedraagt door te doneren, maar ook door zijn hulp aan te bieden waar hij kan. Ik denk dat ik voor de hele community spreek als ik zeg dat wij jou allen heel erg waarderen!

DQmQtNdvZfVVuSmkDBQB8m6gYTXucQ4opeRTXhTBCu1VTFR.gif

Waarom zou je je bij Alldutch op discord voegen? 250 SP? Gratis tickets voor party's!

Vorige week was er totaal onverwacht ineens een sub-kanaal in de discord Alldutch server.
"Gratis-sp-delegation" stond er. Eigenlijk was iemand me voor met reageren, maar deze persoon was zo aardig om de delegatie aan mij te gunnen! Ik heb dus nu voor 2 weken een flinke boost in power gehad met stemmen. Momenteel staat mijn 100% op 0,12 en Marco had enkel graag een stem per dag van degene die de 250 SP zou krijgen voor 2 weken. Ik probeer echter elke post van hem te upvoten, en ook de blogs in de Alldutch Recap plus posts van het gloednieuwe @alldutch account.
Aankomende donderdag verloopt mijn 2 weken van deze HUGE delegatie :) Dus mijn tip is hou het in de gaten wil je kans maken!

Verder geeft Marco echt zeer regelmatig tickets weg voor verschillende feesten. Dus hou je wel van een feestje? Marco is de man bij wie je kans maakt op gratis entree tickets.
Nou heb ik geloof ik wel genoeg verteld over Marco, heb jij ook iemand die je In The Spotlight wil zetten? Gebruik dan de tag #inthespotlight en ga je gang (Engels of Nederlands, wat jij wilt).

DQmQtNdvZfVVuSmkDBQB8m6gYTXucQ4opeRTXhTBCu1VTFR.gif

De helft van de payout in SBD (na curatie) van mijn "In The Spotlight" posts gaan naar de persoon die ik in de spotlight zet.
@hetty-rowan heeft zojuist de helft van de verdiensten over de vorige post ontvangen in haar wallet.

Half of the post payout (after curation) will be donated to the person I put in the spotlight
@hetty-rowan just received half of the earnings from last weeks post in her wallet

DQmQtNdvZfVVuSmkDBQB8m6gYTXucQ4opeRTXhTBCu1VTFR.gif

anouksignature-forever-vertraagd.gif

DQmQtNdvZfVVuSmkDBQB8m6gYTXucQ4opeRTXhTBCu1VTFR.gif

Sort:  

bloost een beetje

Dank je wel voor de lieve woorden @anouk.nox

Verdorie, ik hoopte dat je heel erg zou blozen haha ;)
Geintje, welverdiend! Dit moest er even uit, en hopelijk gaan meer mensen de tag gebruiken, hint hint...

Ik heb de helft van de SBD post payout naar je overgemaakt. Het is niet veel, maar wie het kleine niet eert ;)

This post has been curated by @alldutchcreation.
You've received an upvote and we will resteem your post for our followers.

Your post is mentioned in our Alldutch Creations Recap #1 report

You can also find a mini creative challenge and logo contest in our report

Thank you for using our tag!

@alldutchcreation

Ik sluit me helemaal bij de woorden van @anouk.nox aan.

I don't know about the text, but the image is so cute. My daughter almost took away my laptop lol to observe it....

Lol it's @marcovanhassel 's cat ..I love cats too.. so I totally understand your daughter! Posted one of our kittens from years ago yesterday, she may like that one too..

About the post, last week I started in the spotlight series .. to put someone in the spotlight for whatever reason I feel they may be put there.. This one is posted in Dutch, as I rarely post in Dutch and need to remind myself not to forget that once in a while :)

Lets just say Marco is a good guy very helpful and he delegated 250 SP for 2 weeks to me so I wanted to give a shout out for that too!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59148.41
ETH 2526.30
USDT 1.00
SBD 2.48