Kendimi tanitiyorum

in #inteoduceyourself7 years ago (edited)

IMG-20170310-WA0058.jpg

Merhaba steemit ailesi ;
Bugün sizlere kendimi tanıtacağım daha doğrusu tanıtmaya çalışacağım.
Ben 22 yaşındayım Tokatlıyım. Tokatta Erbaa Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulundan mezun oldum.
IMG-20170518-WA0010.jpg

Evin en büyük çocuğuyum dünyaya abla olarak geldi iseniz eğer bir sıfır geridesiniz en azından ben öyle düşünüyorum.😂
Çok aktif bir insan değilim monoton bir hayatım var bile denilebilir. Onun dışında futbol hayatımın merkezinde. Lise döneminde lisanslı olarak oynuyordum şimdi ise sadece izleyebiliyorum. Sıkı bir Beşiktaş taraftarıyım kısaca kendimi tanıttım umarım beğenirsiniz sonraki yazımda görüşmek üzere...

Sort:  

Hoşgedin Zeynep, yayın hayatında başarılar ve bol kazançlar dilerim.

@turbot !welcome

Hosbuldum tesekkur ederim

Aramıza hoş geldiniz. GOP üniversitesi mezunuyum. 4 yıl lisans + 2 yıl yüksek lisans 6 yıl tokatta kaldım. Anadolu'nun güzel şehirlerinden biri.

Kesinlikle bende oyle dusunuyorum

Welcome to Steem @zeynepeker. Feel free to follow me @kanasite and upvote. Cheers :)

Just so you know, people can see who has up-voted a piece of content on Steemit. It seems a bit uncouth to request a follow and an up-vote on a post that you yourself didn't up-vote.

Merhaba @zeynepeker,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

I'm guessing Turkish :) ... Even though I don't understand the language, you look like a nice person! I hope you enjoy your experience here and lots of luck.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62832.46
ETH 3374.71
USDT 1.00
SBD 2.48