Sort:  

Ahoj. Z manazerskeho kresla k noham druhym na kresle:)Dlouha leta zpatky. Delal jsem suchou pedikuru a cetl z nohou...jako z "mapy prekvapeni".

Tak úplně mi neodpovídáš. Samozřejmě, že každá částečka našeho těla o nás nějak vypovídá, jen se umět pořádně podívat... Ale proč právě nohy? Vycházíš z nějakého učení, nebo jsi všechno vykoumal sám?
Dal jsi se na pedikúru, abys osvěcoval druhé, nebo pro prachy, nebo pro obojí? Neuživilo Tě to? Jak ses dostal ke Steemitu?

Citil jsme potrebu. Nohy byly ta volba bez vahani. Jsou to veci, jenz v sobe mas..protoze jsou to i karmicke zalezitosti. Proto ta odpoved mozna neukoji ego. Nevysvetlis...neni duvod. Proste jsem se nechal vest. Proto jsme nemel problem se dotknout zadnych nohou...myslim tim i nemocnych lidi a ruzne zranenych. Nohy. Kristova energie leceni. Sluzba. Pokora. Je toho vazne vic duchovniho nez se zda..mam rad symboliku v zivote..je tam napoveda. A poslani je poslani..kazdy mame jine..jen jej v sobe objevit. A STEEMIT..mam rad svobodu a nespoutanost...a vse co je nove. Vidis i tenkrat muj salon byl prukopnicky...a ted je zase nova cesta i pres tento kanal..pokracovat v tom poslani.
A co ty? co ...jsi s tim vsim spokojen?:)

Jsem křesťan. Jako takový nemůžu být spokojený s tím, co se děje ve světě. Ale sám se sebou spokojený jsem. Což neznamená, že jsem nic v životě neudělal špatně a že bych i dneska nemohl něco dělat líp.
Děkuji za odpověď.

Dekuji i tobe za otevrene srdce...a to je presne to, co verim, ze v nasledujicich letech nazich zivotu a celkove ve svete jenz tvorime spolecne...zmeni. My jsme se Bohu nikdy nevzdalili, v srdci je porad...jen si mnozi mozna mysleli. Je cas leceni zraneni.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62938.05
ETH 2552.06
USDT 1.00
SBD 2.63