After Yesterdays Blizzard!

in homestead •  2 months ago

So yesterday we had a blizzard hit us!

52783881_10156879335231698_2224406095659532288_n.jpg

backyard (4).JPG

Yep right after we cleared our roof and pushed all the previous snow back with the bobcat in the previous blogs this week then SMACK!!!!!

A blizzard!

bliizzard warning.jpg

I tried to get my "NO SNOW FLAKES ALLOWED" sign posted in time but apparently it was to late...

6a00e0099631d0883301b7c74d99bf970b-800wi.jpg

These are pictures from my backyard:

backyard (7).JPG

backyard (8).JPG

And here are pictures from around my neighborhood the morning after the blizzard...

DSCF8010.JPG

DSCF8014.JPG

DSCF8034.JPG

Brought to you by:
FBD Sticker 4.jpg

Like FixedByDoc and want to show support? You can by visiting the online FixedByDoc Store and finding that perfect something to show how much you enjoy following the adventure!
Great products like these and more are found right here:
https://shop.spreadshirt.com/FixedByDoc/?page=3
FBD Products.png

gro-pro5.png

MVOSBanner2.png

Authors get paid when people like you upvote their post.
If you enjoyed what you read here, create your account today and start earning FREE STEEM!
Sort Order:  

That is way too much snow for me. You are almost out of space to move it to.

·

hopefully not to many more big storms...

Holy snow!!!

·

yep. see that house by the street signs lol... there is a car in there somewhere...

·
·

Yep. see that house by
The street signs lol... there is a
Car in there somewhere...

                 - fixedbydoc


I'm a bot. I detect haiku.

That's just too much snow for me. You guys seem to be handling it just fine.

·

we're not babies like a certain lewiston fellow...

Tell you what, that snow does not stand a chance to your sexyness. Your so hot, that stuff melts just by looking at you;)

·

damn straight hehe...

Omg... Wish I could get there with you doc!

congratz on that rep 60 doc.

You deserve it

Posted using Partiko Android

·

i didnt even know i hit 60 until i read your comment :)

Fortunately it missed chicago.

Posted using Partiko Android

·

lucky you. it kept knocking our power off for awhile with 55mph winds...

And why do you live there? Glutton for punishment?

·

my wife makes me. this is why i own 10 acres near Pittsburgh pa. to sneak away from this if it gets to bad lol...

·
·

Trog has begun trapping racoons. I recall the rules you had to follow in PA, you had to shoot them in the end. So I'm wondering what the rules are in Michigan and can he hopefully run afoul of the game authority!? He should be reported if hes not doing it by the book.

·
·
·

i can find out...

·
·
·
·

Hes also got a distressed possum living under the tub in the trailer. Something I'm sure there is a right way and wrong way to handle.

·
·
·
·
·

i heard... apparently he doesnt know a possum from a raccoon...

·
·

I grew up in Conneaut Lake.. Pennsylvania is just as shitty

·
·
·

not near pittsburgh. there isnt any snow on my property there currently.