You are viewing a single comment's thread from:RE: 삼육가 꽃삼겹살View the full contextView the direct parentsean2masaaki (84)고양이마스터in Korea • 한국 • KR • KO • 2 years ago 집이 사당쪽이라 지인들 모임을 저기서 자주 해용^^