You are viewing a single comment's thread from:RE: 슬슬 보일러를 틀어야.View the full contextView the direct parentnewiz (79)in Korea • 한국 • KR • KO • 2 years ago 맞아맞아!! 국고는 국민에게!! ㅎㅎㅎ