You are viewing a single comment's thread from:RE: (#96 책리뷰) 인생은 엇나가야 제맛 / 서귤View the full contexthansangyou (77)in Korea • 한국 • KR • KO • 5 years ago Merry Christmas^^
잘 지내시죠?
크리스마스가 지난 오늘 제주에는 함박눈이 내리네요.^^