Pospieszno-osobowy i na koniec ledwo zipiesteemCreated with Sketch.

in Actifit4 years ago

Dziwny to był dzień.

Chyba po raz pierwszy (no drugi) miałem w plecaku wodę do popicia. Jeżdżę zazwyczaj 4-5 godzin i tyle jestem w stanie wytrzymać o "suchym pysku". Dzisiaj wolałem mieć taki bezpiecznik.

Dzisiaj jeździłem według scenariusza: w 3 godziny jak najwięcej zleceń, potem odpuszczam. Tak właśnie było.

Skoro lepiej płatne mamy teraz zlecenia dostarczone między 12 a 15 to taktycznie zacząłem przed 12 a nie punkt 12. Opłacało się bo w samo południe byłem już w pierwszej restauracji. Tempo zdobywania tych lepiej płatnych zleceń było następujące. W pierwszej godzinie 2 zlecenia. W drugiej 1 i zacząłem wątpić. W trzeciej 3 dzięki ostatniemu podwójnemu zleceniu. Przyznaję się też co cwaniakowania. Te łączone zlecenie zdobyłem może dzięki temu, że dwie minuty przed czasem kliknąłem że dostałem do ręki pierwsze danie. Dzięki temu dostałem od razu drugie zadanie, które widziałem już w aplikacji. No cóż. Skoro system kombinuje ze stawkami to ja się do niego dostosowałem.

Także udało się zdobyć 6 zleceń lepiej płatnych. Taki sobie właśnie postawiłem cel.

Jeździć musiałem co najmniej do 16. Po 15 miałem zlecenie do dalekiego Wrzeszcza (ul. Reja). Gdy wróciłem do Wrzeszcza to nie miałem żadnych zleceń i zdążyłem odwiedzić dwa zakłady zegarmistrzowskie i wybrać pieniądze z bankomatu. Zegarek w końcu działa. Jakoś lepiej mi się jeździ z cyfroblatem na ręku.

Ostatnie zlecenie na pas startowy na Zaspie do tej samej klientki co wczoraj. Ten sam tekst ma w domofonie: "Zapraszam na drugie piętro".

Stąd miałem 2,5 km do domu i wracałem zupełnie bez siły. Nie rozumiem tego braku formy.

Była też okazja pogadać we Wrzeszczu z kurierem. Fajnie wymienić się doświadczeniem. W Gdyni podobno jest najpewniej i najspokojniej. Jedna strefa, mniejszy obszar. No i warto zaznaczyć przejdź offline w aplikacji gdy wywala nas na jakieś niebezpiecznie dalekie od domu rewiry. Następnie 5 minut zbliżać się do domu i potem można się włączyć znowu.

Z moich wyliczeń wynika, że opłaca się teraz jeździć 3-4h. Tak też zamierzam robić, tyle, że nie wiadomo czy w niedzielę nie będzie kolejnych zmian zasad.

Ciekawe odwiedzone miejsca:

  • najdłuższy falowiec w Polsce

  • ul. Gomółki na Strzyży (ładna okolica)

I inne miejsca z dzisiaj:


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


12496
Cycling

Sort:  

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have been rewarded 63.75 AFIT tokens for your effort in reaching 12496 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received a 0.79% upvote via @actifit account.
The following boosts were applied to your post:


Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Hive Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54370.47
ETH 2283.51
USDT 1.00
SBD 2.33