LepiejsteemCreated with Sketch.

in Actifit4 years ago

Lepiej

Pierwsze kursy to była negatywna trójka w totolotka. W pierwszej mieli opóźnienie 15 minut, w drugiej 10 minut a w trzeciej 10 minut. To się normalnie nie zdarza. W zasadzie wszędzie jesteśmy (+/- 3 min) o czasie a restauracje też wydają nam jedzenie o czasie (+/- 5 min). A tu taki początek. Na szczęście kolejne kursy przerwały tę passę.

Dodatkowo pierwszy kurs to było aż 11 porcji pierogów. Ułożono je jedna na drugiej w dwóch torbach. Efekt tego to wilgoć na tole jednej z toreb. Niestety.

Czwarty kurs nad Potok Oliwski (na zdjęciu). Klient mieszkał w klatce blisko tego mostku ze schodami także wycwaniłem się i rower zostawiłem właśnie tam. Dźwiganie roweru to jedna z najnieprzyjemniejszych rzeczy w tej pracy. Zdarza się ze dwa razy dziennie i najczęściej są to jakieś małe schodki. Dzisiejsze przeszkody to np dwa razy wysokie schody i dwa razy małe schodki.

Kursy miałem optymalne bo np piąty kurs był najdalszy. Jechałem z indyjskim żarciem z Przymorza do Garnizonu. To niecałe 4 km. Nie ma jednak co narzekać bo raz, że po płaskim, to dwa, że przerzucało mnie do strefy z restauracjami.

We Wrzeszczu przez godzinę było spokojnie. Zrealizowałem dwa zlecenia w Dolnym Wrzeszczu. Potem Górny Wrzeszcz i właśnie wtedy zaczęło się w końcu coś dziać.

W aplikacji pojawiła się "kolejka". Tak nazywamy kolejne zadania do wykonania. Normalnie mamy jedno zadanie a po nim kolejne. Czasami jednak widać cyferkę - w tym przypadku 4 a czasem 5 - to oznacza, że w strefie sporo się dzieje. Wówczas po oddaniu jedzenia klientowi od razu mamy kolejne zadanie. Często też wtedy są zlecenia podwójne. Takie też miałem we Wrzeszczu. Idealne bo jeden burger szedł do pani spod 15 a makaron do pana z biura na dole domu.

Dzięki temu wzmożonemu ruchowi trochę nadgoniłem moją liczbę zleceń (167/200 - zostały faktycznie 3 dni jazdy). Od kliku dni czekałem na taką możliwość.
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


14299
Cycling

Sort:  

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have been rewarded 63.75 AFIT tokens for your effort in reaching 14299 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received a 0.70% upvote via @actifit account.
The following boosts were applied to your post:


Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Hive Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63330.55
ETH 2645.93
USDT 1.00
SBD 2.82