Bez zdjęć bez ducha to szkieletów... 47 zł.steemCreated with Sketch.

in Actifit4 years ago

2,5h bez zdjęć

Po raz pierwszy udało mi się (?) nie zrobić podczas pracy żadnego zdjęcia. Miałem inne rzeczy na głowie. Może i dobrze bo z tego mojego bitcoinowego zrobił by się jakiś "lajfstajl" pełną gębą. Były by fotki naprawianego roweru, lodów i pliku dokumentów.
A tu musicie się zadowolić słowem pisanym. Z góry gratuluję.

Zacząłem od spraw miejsko-dzielnicowych. Dlatego właśnie dzisiaj startowałem z Zaspy. Zebrałem tam kilka podpisów pod wnioskiem do budżetu obywatelskiego. Kto nie próbuje ten nie ma!

Trochę było z tym zachodu bo tam byłem prywatnie a tu służbowo. To wymagało chowania torby i założenia koszulki firmowej po tych podpisach.

Acha. Okazało się że wczoraj (13 zleceń, trudny dzień) jeździłem bez grafiku. Zapomniałem, że nie musiałem wczoraj pracować. Wbiłem sobie do głowy, że od 11 do 15 mam jeździć a tu się okazało, że tydzień temu ja zrezygnowałem z piątku bo planowałem spacer. Wyszło ok, stratny jestem na tym 5 złotych bo tyle bym dostał wyrównania za mały ruch. Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło.

Chciałem dziś zrobić minimum 3 zlecenia tak by nieco nadgonić poprzedni weekend. Skończyło się na 5.

Pierwsze z Przymorza na Strzyżę. Jechałem Grunwaldzką a mogłem Hynka. Kto wie którędy szybciej? Google maps teraz pokazuje, że tędy było 300 metrów bliżej. Klient o arabskim imieniu podlewał kwiatki na balkonie.

Drugie z Wrzeszcza do Wrzeszcza. Podjeżdżając już do klienta - spadł mi łańcuch. Po wdrapaniu się na któreś tam piętro i powrocie do roweru musiałem się tym zająć. Aplikacja na "off" i brudzimy ręce. Znowu trzeba było naciągnąć łańcuch.

Po kilku minutach ze smarem i łańcuchem udałem się do galerii handlowej umyć ręce. Spirytus się przydał. No i zrobiłem sobie przerwę na lody na ul. Wajdeloty, które kusiły mnie już od dawna. Słony karmel - lody wegańskie niby. Szału nie ma. Po prostu słodkie.

Trzecie zlecenie z sushi za ponad 100 zł. Z Wrzeszcza do Wrzeszcza. Blisko. Fajnie, że brama wjazdowa była otwarta. Zawsze to łatwiej.

Czwarte przyszło od razu po trzecim. Zresztą widziałem w aplikacji, że czeka mnie jeszcze coś krótkiego. Rzeczywiście ze Strzyży jechałem na Strzyżę. Nowa klientka.

Piąte przyszło gdy jechałem w kierunku domu. Z pierogami z Oliwy jechałem na Przymorze Małe. Tam zakończyłem jak poczułem wiatr.

Tak to na luzaku zarobiłem na ~obiad. 47 zł brutto. 2,5 godziny spokojnej jazdy.
This report was published via Actifit app (Andoid | iOS). Check out the original version here on actifit.io


6648
Cycling

Sort:  

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have been rewarded 44.5 AFIT tokens for your effort in reaching 6648 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received a 0.50% upvote via @actifit account.
The following boosts were applied to your post:


Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Hive Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64349.20
ETH 2673.53
USDT 1.00
SBD 2.83