You are viewing a single comment's thread from:

RE: Фестиваль "Движение волны" на Казантипе / Nuga Go Wave Sea 🌊

in SaturdayMemories3 years ago

Ваші спогади, @golden-rain, надзвичайно цікава і весела розповідь. Якби я розподіляла нагороду, я б дала вам найвищий бал, але на жаль я лише подаю пости для курації. Заповідник Казантип біля Щелкіно - це одне з місць Криму, куди я хочу повернутись знову.
Люблю гуляти серед оранжевих каменів і купатись в диких бухтах там! В 2011 році я прожила 10 незабутніх днів в Татарській бухті на березі Азовського моря.
Поважаю компанію Nuga Best, в лютому цього року знову пройшла курс масажу :)
Дякую за участь в #saturdaymemories

Sort:  

@olga.maslievich Дякую. Сьогодні сам повернувся перечитати, майже рік пройшов після написання поста...
Коли написано по спогадам, то дійсно виходить набагато цінніше, ніж просто якась філософія чи вигадка//. Тобто, з часом я оцінив по-справжньому топік #SaturdayMemories =)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56768.45
ETH 2391.62
USDT 1.00
SBD 2.28