You are viewing a single comment's thread from:

RE: Creative Travel Cafe | Danish Coffee & Skyr

in SaturdayMemories3 years ago

Отож разом з візитом до ексклюзивного кафе в чудовій країні Данії я отримала від @antorv ще й знання про унікальне поняття хюґе!
Навіть я потрудилась і залізла в інтернет, настільки заінтригувала мене Юля:
...Як тільки не тлумачили хюґе: від «мистецтва створення затишку», «душевності», «насолоди від речей, що заспокоюють» до «какао під запалені свічки». Та хто може стати кращим провідником у всьому, що пов’язане з хюґе, ніж Мік Вікінґ? Мік — засновник і керівник Дослідницького інституту щастя в Копенгагені, що роками досліджує данське життя...
Оце так... Ти відчула цей стан, Юлю ?
Дякую за чудовий пост! Скир з полуницями виглядає розкішно.

Sort:  

Олю, дякую за фідбек!
Здається, так, відчула, але моя подруга — ні) сказала, що палити всюди свічки — тупо)))

Я тепер залипаю перед пледиками, теплими светрами, свічками, скандинавськими інтер'єрами — на 100% мені підходить їхня культура. Але на -100% підходить їхня погода😁 Тому жити в Данії не хотіла б. Краще створюватиму хюґе сама собі)

До речі, у Вас вроджене відчуття хюґе! Пам'ятаю Ваші пости про повільну каву, ванну, відпочинок із доньками, візити до сина у лакшері апартаменти — це все хюґню :)

Так, я теж люблю пледики, свічки і красиві горнятка 😀

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63186.04
ETH 3392.68
USDT 1.00
SBD 2.50