You are viewing a single comment's thread from:

RE: Little Red Riding Hood | #SaturdayMemories

in SaturdayMemories4 years ago

Блін, я аж розплакалась! Круто! Знаєш, у мене теж загострились панічні атаки страху смерті після того, коли минулого року раптово пішла моя мама... Але я розумію, що мама хотіла піти і бажання було виконане...
Іноді люди несвідомо запускають програму смерті, але в любому випадку свідомо розумію що працює закон причини - наслідку.
Це були дійсно особливі стосунки. Думаю їй важлива твоя світла память.

Sort:  

Так, мабуть, так краще — не мати ні одного спогаду про неї у хворобі. Лише радість, подорожі, морський бриз, довгі розмови на кухні за саморобними коктейлями з горілкою) така вона була, навіть на дискотеку раз мене потягла)))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59889.02
ETH 2673.12
USDT 1.00
SBD 2.46