Saturday Memories | The Cannstatter Volksfest 2019

in SaturdayMemories3 years ago

🍺Пост про фестиваль пива у Штутґарті (Німеччина), 2019 рік.


20190930_174046-01-01.jpeg
Я і пиво. Пиво і я 🥲


Привіт, Steemian people! Мабуть, немає таких людей, які б не чули про Октоберфест. Але те, що справжній, оригінальний Октоберфест проводиться в єдиному місті на планеті — у німецькому Мюнхені — я взнала тільки у 2019 році.

А все тому, що нас із близько 30-ма колегами запросили відвідати Stuttgart Beer Festival — запросили представники компанії-постачальника німецької продукції Karcher. І, прилетівши до Штутґарту (в ті ж самі дати, в які триває Oktoberfest), ми потрапили на так званий Cannstatter Volksfest!

Почали розпитувати місцевих: а чого немає жодного напису "Oktoberfest"? Виявляється, у кожному німецькому місті є своя оригінальна назва для фестивалю пива. І тільки іноземці звикли називати ці дійства збірним словом "Октоберфест".

Штурґартський фестиваль пива — це другий за величиною і розмахом фест у Німеччині після мюнхенського Октоберфесту. І, кажуть німці, кращий: бо тут мінімум туристів, максимум місцевих і автентичності. Тому нашій українській делегації неймовірно пощастило, вважаю.

Баварський національний костюм я купила в Україні, і привезла його у Німеччину із собою. Всі казали, що я прямо вилита німкеня у ньому😁

Ох, та навіть кілька іноземців ловили мене на фестивалі із єдиним проханням: можна з вами сфоткатись як із істинною баваркою? Ахаха. Ось ці італійські брати навіть переслали мені фотку на e-mail:
20190929_184104-01.jpeg
А що, не схожа на німкеню? Йа-йа!


Ми були на фестивалі 2 повних дні (і дві повних ночі майже до ранку)🥨🍻🥴

І це точно один із найяскравіших спогадів мого життя: ріки пива, хмільні гульбища, нестримні танці, підспівування світовим хітам із живої сцени, бодун без головного болю (ох, і якісне у німців пиво), круті атракціони, нові знайомства... Ностальгую!😽

Далі просто викладаю галерею фотографій, як то все відбувалося: щоб можна було проникнутись духом фестивалю.









20190930_171830_exported_882_1616951966228-01.jpeg

До речі, друзі, які на дієті: sorry not sorry за фоточки пива і закусок😁

А, ще додам, що я успішно покаталась на 5-ти різних (далеко не дитячих!) атракціонах, будучи добряче наїдженою і підпитою. Один перевертав головою донизу, один крутив по колу на висоті 80 метрів, американські гірки, чортове колесо, Apollo 13 (оце жесть взагалі!). Спонсор такого катання: баварський національний костюм! Корсет і туго зав'язаний фартух так здавлюють бебехи і внутрішні органи, що вони стають непорушними і не теліпаються при будь-яких віражах😉


Пост написано спеціально для спільноти Saturday Memories, яку зібрала і успішно розвиває @olga.maslievich (дякуємо, Олю!)💛

Sort:  

Классный пост! Пивла сколько))), рекой)

🤤🥳🥴 - і такі обличчя)))

Фотографии бомбезные!

Данке шьон, як то кажуть на Штутґартщині😛

Про данке шон я впервые узнал здесь -

🤣🤣🤣

я тоже хочу так тусить)))

І я б теж повторила)))

Пати? Стим фест?

не важно))) главное тусить))

По фото видно что классно отдохнули. Сколько пива

Визнаємо, винні)))

Супер! Вроде сама там побывала!))) Вот только пиво вокруг рекой текло, а в рот не попало!)))

а Ви пиво любите?))

К пиву я совершенно равнодушна, зато рыбу люблю!))))

О, ти б класно вписалась в нашому готелі Шпацер, і там є ресторан баварської кухні. Якщо шо, замовлю слівце ))) Там моя племінниця директор :)
Дякую за участь в #saturdaymemories

Олю, не сподівалась на ап від бумінга04, бо прострочила час постингу трохи, того поставила собі з 06. Невдобно вийшло! Дякую, наступного разу тоді лишай мене на лаві штрафних)

Детские аттракционы совсем не по-детски...)) Да ты вообще экстремалка, залезть в такие крутилки с полным желудком))))))))))))

Думала, теж будуть плачевні наслідки🤣🤣🤣

Напевно міцно зчепила зуби, щоб пивасик не розплескати 🤣

P.S. Блін Юль, ось що з тобою робити?... Пости головне українською мовою не пишу, а коли відповідаю на твої коменти, то в голові лише українські слова спливають))))

Значить, я не даремно обізвала себе на днях амбасадоркою української мови на Стіміті😁

Amiga que bellos recuerdo de ese festival de verdad que pareces toda una actriz

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63228.07
ETH 3244.71
USDT 1.00
SBD 3.90