You are viewing a single comment's thread from:

RE: Chornobyl & Prypiat. The Chornobyl Disaster 26 April 1986

in WORLD OF XPILAR2 years ago

О! вже минуло 36 років... А я пам'ятаю, як учора... мій чоловік якраз повертався з відрядження додому через Київ... Люди не знали нічого про трагедію...
Ми теж дізналися, коли чоловік повернувся...
Страшні події. Дякую, Юля, що нагадала про них. Потрібно щодня жити, як останній день .. Встигнути сказати головне своїм близьким людям. Як в афоризмі: 'Мені ніколи ненавидіти, я маю встигнути відлюбити все і всіх"
Спасибі...

Sort:  

Я хочу, щоб було ще багато-багато днів для слів і обіймів... Але ось сьогодні знову загинуло багато людей... І віра у те, що російські вбивці спиняться, згасає..... Їм паралельно на гіркі уроки історії, це просто віруси якісь! як вони змогли набути облич людських... не знаю...

Це так...Боляче, що так...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63352.53
ETH 2447.41
USDT 1.00
SBD 2.67