You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Dream House - Oil on Canvas - Club100

in WORLD OF XPILAR2 years ago (edited)

Merhaba :) nasılsınız ? Yaptığınız resimleri takip ediyorum. hayalinizdeki resmi bile olağanüstü güzel çiziyorsunuz maşallah.

Steemit-türkiye topluluğunda sizinde yazılaırnızı görmek isteriz .:)

Sort:  
 2 years ago 

Merhaba, iyiyim umarım siz de iyisinizdir :) Resmim hakkındaki güzel sözleriniz beni mutlu etti, çok teşekkür ederim :) Genelde resimlerim ve sanat hakkında yazdığım için burada yazıyorum ancak davetiniz için teşekkürler fırsat bulduğumda ve farklı bir içerik hazırladığımda yazmak isterim tabi ki :)

ben teşekkür ederim cevap verdiğiniz için :) topluluğumuzda yazdığınız zaman kaliteli de seçilebilirsiniz. hemde türk kullanıcılarla etkileşim kurarsınız . ben çoğunlukla profilinizi inceliyorum :)

 2 years ago 

Peki çok teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61472.96
ETH 2381.86
USDT 1.00
SBD 2.56