You are viewing a single comment's thread from:

RE: Impressionist Artist İbrahim Çallı - Club100 (348 STEEM Power Up)

in WORLD OF XPILAR2 years ago

Merhaba @serap. İtiraf etmeliyim ki ülkemizin böyle bir değeri olduğunu bilmiyordum. Keşke bu tarz sanatçılar daha tanınır olsa. Böyle bir sanatçıyı bana ve birçok kişiye tanıttığın için teşekkür ederim. Eserleri genel olarak çok beğensem de favorim kesinlikle sarı saçlı, mavi gözlümüz😍 Santçı da O'nu tüm ihtişamıyla yansıtmış onun da kredisini verelim😇

Sort:  
 2 years ago 

Bunları duyduğuma çok sevindim :) İçerik üretmenin en anlamlı tarafı onun okunacağını bilmek bence. Böyle güzel geri dönüşler almak ise muhteşem :) Favorin en özeli, katılıyorum Çallı çok başarılı bir şekilde yansıtmış bize :)

Katılıyorum, tek yönlü olunca içerik üretmenin de pek bir anlamı kalmıyor 😌

 2 years ago 

Kesinlikle duvara konuşuyormuş gibi kötü bir his.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59403.33
ETH 2607.28
USDT 1.00
SBD 2.38