The Diary Game 20.06.2022. ЗАПОРІЖЖЯ - ТЕРИТОРІЯ СМЕРТІ ОКУПАНТІВ @null | 25%

in Serey2 years ago

image.png

Доброго дня, я з України!

Не просто з України, а з козацького Запоріжжя, чим дуже пишаюсь і кажу про це з великою гордістю!!!

Сьогодні - рівно місяць, як мені зробили онкологічну операцію...
Чоловік повіз мене на чергове опромінювання, і по дорозі я побачила новий білборд з багатозначним написом:
"ЗАПОРІЖЖЯ - ТЕРИТОРІЯ СМЕРТІ ОКУПАНТІВ"!

І це дійсно так!!! Бо ВСУ і ТЕРОБОРОНА не підпускають і близько до нас клятих рашистів!!!
Як же було не сфотографувати таку красу і не показати її вам?!)))

image.png

На вулиці сьогодні просто спека, проти кількох попередніх червневих днів, коли йшли, хоч і невеликі, але жадані дощі...
А це ж не на сонці, а в тіні!)))

image.png

Коли ми повернулись додому, я зварила борщу в мультіварці...)))
Ясне діло, що хлопці перечистили мені всі овочі, та натерли моркву та буряк...
Помічники!!! Бо куда я зараз без них?!)))

image.png

В поки борщ варився у мультиварці, накришила яблука, що вже залежалися, та добавила куплені на ринку вишні і зварила компот.)))

image.png

Мені попалось дуже дивне яблуко! Зазвичай яблука гниють зовсім по-іншому, а тут висохло з досить незвичайним візерунком...
На що ж це схоже? Може, хтось пофантазує?!)))

image.png

А потім я просто вирубилась, діставшись ліжка...))) Сили ще не ті, хоч як я не хорохорюсь!)))
Поспавши пару часів, піднялась і стала писати пост...)))
Чоловік приніс мені під компьютер обід... Хоча ні, вже вечерю!)))

image.png

Смачна була вона, чесно кажу!))) Я її їла так, що аж "за вухами лящало"!)))
А потім... Потім було МОРОЗИВО!)))
Коли чоловік пішов скуплятися у магазин, я сказала, що хочу морозива, але не сказала якого... Ось і маю за те замість фруктового - пломбир!)))

image.png

image.png

Зате пломбир в шоколаді!!! Одвела душу!))) А то дівчата одна перед одною хваляться своїми, а мені і сказати нічого!)))
Ось і все, про що я хотіла вам розповісти!)))

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Бенефіціар на акаунт @null у вигляді 25 відсотків від поста.

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

Thank you very much for your support!

 2 years ago 

Thank you very much for your support!

 2 years ago 

Thank you very much for your support!

 2 years ago 

Ух ти, борщик виглядає на п'ятірку)) 👍

У нас теж спека як в пеклі , люди плавляться як морозиво))

 2 years ago 

Так, бощик чудовий, смачний!)))
Я сиджу або лежу під вентилятором...))) Поки хватає...))) А ні - буду вмикати кондеціонер!)))

 2 years ago 

Привіт, моя золота! Рада, що чоловіки тобі допомагають! Тримайся! Я не була в твоєму місті, не вийшло через недугу ... Але я його люблю, тому що оам живеш ти!) Бережи себе ...

 2 years ago 

Дякую, Оленько!!! Привіт, дорога!!! Дасть Господь - ще приїдеш сюди!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63438.65
ETH 2632.46
USDT 1.00
SBD 2.75