You are viewing a single comment's thread from:RE: 또 방어 ??View the full contextView the direct parentssglanders (77)in AVLE 일상 • last year 에...너지가 ..방전 됐습니다 ..저 날 .. 한 두 잔만 마셨어야 했는데 ㅎㅎ;;;;