Sort:  

咁要睇你睇開咩書

買書的話,睇開英文就肯定係kindle
睇開中文可以揀readmoo
中英文都睇就可以揀kobo
貪平的話都可以kindle買簡中書

另外,如果你會download書落嚟入機,kindle就係我推介,因為kindle可以同步手機同閱讀器的進度,就連自己download嘅書都可以,而其他閱讀器大部份都只可以同步買落嚟果啲,自己入果啲同步唔到。

以上係封閉式閱讀器,而家有啲開放式閱讀器,例如文石,就係有android系統,可以download唔同書商嘅app,咁你喺邊度買書都可以用佢個app睇喇。開放式閱讀器我無用過,所以唔評論。

由於我本人有時會閱讀器睇,有時會手機睇,我又會睇中英簡繁,我又會自己入書,所以我都係揀左kindle paperwhite

 3 years ago (edited)

好! 跟 kindle paperwhite! 你講到電子書神器Calibre好易用咁,試下先!

你應該都有啲想睇嘅書吧,可以先search下amazon kobo readmoo睇下邊個平台多啲你睇開嘅書

kobo買嘅書可以去DRM轉去Kindle的,Readmoo就唔可以了,所以如果你睇啲書都係readmoo先有,就建議你買readmoo

但如果你發現好似一個或兩個平台滿足唔到你需求,可能就買開放式閱讀器會更好,我而家都研究緊文石nova 3,考慮緊買唔買

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62784.93
ETH 2465.43
USDT 1.00
SBD 2.63