BELGESEL GÜNLÜĞÜ - DOGS 🐕‍🦺🦮🐈

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

20211006_015722.jpg


Merhabalar.
Ara sıra görünüyor sonra da ortadan kayboluyormuşum gibi görünebilirim. Uzun zaman önce buralardan uzaklaşmış sonra döndüğümde de insanların birbirlerine karşı tahammülsüz olduklarını görünce tekrar geri gitmiştim. Türkiye grubu eskiden beri önemsediğim topluluk olmuştu. Bu yüzden her zaman burada olamasam da ara sıra Türk topluluğu aktif olması için bir şeyler yazıyorum. Bunu biras @miniklady'e borçluyum. Kendisi sanırım buradan tamamen kopmamam için çabalıyor 😍 Neyse bir şeyler keşfedip burada paylaşmayı özlemişim. Geçenlerde kendime Netflix üyeliği aldım. Biraz geç oldu ama televizyon aldığım için ve normal kanalları izleyemediğim için Netflix şart olmuştu artık.


20211006_013200.jpg


Geçenlerde gezinirken bir DOGS isminde belgesel buldum. Hayvanları çok sevdiğimi bir çoğunuz biliyor. Her ne kadar kedi sahibi olsam da köpeklere karşı da büyük ilgim var. Bu yüzden belgeseli görünce hemen izlemeye başladım.

Bu belgeselde her bölüm farklı köpek sahibi ve köpeğin hikayesine tanık oluyoruz. Henüz bitmesine 2 bölüm var ama beni en çok etkileyen hikaye Zeus'un hikayesi oldu.

Zeus Suriyeli bir köpek. Sahibi askere çağırılınca gitmek istemediği için ülkesinden kaçıp Almanya'ya sığınıyor. Kaçış sürecinde sorun yaşamamak içinde köpeğini arkasında bırakıyor. Ona akrabası sahip çıkıyor. Zeus'un sahibi köpeğini bir şekilde oradan kurtarıp Almanya'ya getirtmek istiyor. Biz de onun bu macerasını izliyoruz. Spoiler olmaması için neler olduğundan bahsetmeyeceğim tabi ki.


20211006_011710.jpg


Beni en çok üzen şey biz insanların başlattığı savaş yüzünden onların madur olması. Zeus gibi milyonlarca köpek insanların bencilliklerinin acısını yaşıyor. Bomba ve çatışma sesleri duyduğunda yüzünde ki ifadeyi görünce üzüldüm. Tabi ki bebekleri unutmamak gerekiyor. Hayvanlar ve bebekler bence bu dünyanın en masum canlıları. Onların biz büyükler yüzünden acı çekmesi çok üzücü. Hep diyorlar cennet cehennem diğer tarafta diye ama aslında cehennem burada. Hayvanların ve çocukların acı çektiği bir dunya cehennem değil de nedir? Zaman geçtikçe insanlık çığırından çıkıyor. Insanlar artık vicdanlarını kaybetti. Tabi ki böyle bir dünyada bir şeyler çabalamaya çalışan iyi insanlarda var. Böyle bir dünyada iyi insan olmak çok zor. Yine de direniyorlar.

Başımıza bir çok olay geldi ama yaşananlardan bir türlü ders çıkartmıyoruz. Ne zaman çıkartırız bilmem ama hiç iyiye gitmediğimizi biliyor ve görüyorum.


20211006_011631.jpg


Neyse yine konuyu dağıttım farkındayım. Ne diyordum? Evet belgesel. Eğer izlemediyseniz mutlaka izleyin. İzleyince insan olarak onları hak etmediğimizi bir kez daha anlıyoruz. Tabi ki her bölümde bizi üzen hikayeler yok. Bazıları yüzümüzde tebessüm kalbimizde de sıcaklık bırakacak. Ben şimdi son iki bölümü izlemeye gidiyorum. Zeus'un hikayesi yani aslinsa tüm belgesel beni etkileyince sizlerle paylaşmak istedim. Bu arada Zeus tıpkı bizim Lady'e benziyor. Biraz da onu özlemiş olabilirim @miniklady. Teyzesi yerine onu mutlaka öp. 😍❤❤

Sort:  
 3 years ago 

Oda seni özledi teyzesi çabuk gel 🙏💗🐕

 3 years ago 

Bende ozledim🐕‍🦺🦮

Hoş gelmişsiniz Tugba Hanim😊 paylaşımlarınızı severek okuyor, izliyordum, güzel paylaşımlarınız vardı döndügünüze sevindim 🙏hiç tanımıdıgınız huyunu suyunu bilmediginiz ön yargılarla yargıladıgınız ve benimsemedıgınız Insan da artik burda degil rahatsınız😊bol kazançlar dilerim.🙏

 3 years ago 

Öncelikle teşekkür ederim nazik yorumunuz için. Ben kimseyi on yargı ile yargilamam asla sadece uzun süre gözlemlerim ondan sonra bir kaç kişiyi gözlemledim ve davranışları ve direktifleri hoşuma gitmedi o yüzden. Hepimiz eşitiz ve hepimiz kendince çabalıyor burada. Kimseyi kırmak istemem açıkçası ben sadece olan şeylerden dolayı böyle bir karar aldım o kadar. Burası çok büyük yer o insanda burada olabilir. Emek veriyorsa o da emeklerini alsın tabi ki sadece üslup konusunda hataları olduğunu düşünüyorum. Kusura bakmayın lütfen kimseyi kırma niyetim yok. Bazıları az çok beni tanımıştır zaten bilirler beni 🥰

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60676.09
ETH 2903.83
USDT 1.00
SBD 2.46