You are viewing a single comment's thread from:

RE: BELGESEL GÜNLÜĞÜ - DOGS 🐕‍🦺🦮🐈

in Steemit Türkiye3 years ago

Hoş gelmişsiniz Tugba Hanim😊 paylaşımlarınızı severek okuyor, izliyordum, güzel paylaşımlarınız vardı döndügünüze sevindim 🙏hiç tanımıdıgınız huyunu suyunu bilmediginiz ön yargılarla yargıladıgınız ve benimsemedıgınız Insan da artik burda degil rahatsınız😊bol kazançlar dilerim.🙏

Sort:  
 3 years ago 

Öncelikle teşekkür ederim nazik yorumunuz için. Ben kimseyi on yargı ile yargilamam asla sadece uzun süre gözlemlerim ondan sonra bir kaç kişiyi gözlemledim ve davranışları ve direktifleri hoşuma gitmedi o yüzden. Hepimiz eşitiz ve hepimiz kendince çabalıyor burada. Kimseyi kırmak istemem açıkçası ben sadece olan şeylerden dolayı böyle bir karar aldım o kadar. Burası çok büyük yer o insanda burada olabilir. Emek veriyorsa o da emeklerini alsın tabi ki sadece üslup konusunda hataları olduğunu düşünüyorum. Kusura bakmayın lütfen kimseyi kırma niyetim yok. Bazıları az çok beni tanımıştır zaten bilirler beni 🥰

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57475.27
ETH 2375.39
USDT 1.00
SBD 2.34