Başlangıcımız Başarımız Olsun ✌ | Türk KADINLARI İLE TOPLANTI-SOHBET |

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Herkese Yeniden Merhaba :)

Ait olduğumuz yerde olmak insana kendi evinde olma hissi veriyor. Steemit Türkiye topluluğu olarak kötü günleri geride bırakacağız. Türkler olarak desteğimizi ve birliğimizi yeniden inşaa edeceğiz. Bazen herşeyin iyi olabileceğini düşünürek olmaması gerekenleri oldurmaya çalışırız ama su misali yinede yolunu bulur. Ben temsilcilik fikrinin duyrulmasından önce de sizlere verdiğim desteği BU toplulukta da vermeye devam edeceğim. Bizlerin var olması ve birlik olması gereken yerde, şart ne olursa olsun destek olmamız için elimden geleni yapacağım.

Bugüne kadar yapılmayanı yaparak , samimiyetime , desteğime ve temsilci olarak görevime sahip çıktığımı sizlere göstermek için görüntülü toplantımızı yaptık.

sohbet.png

Toplantıda ki Ana başlıklar ;

•Tanışma,

•Steemit'te nasıl başarılı olurum

•Kazanmak için neler yapabiliriz

•Oy desteği

•Women Club Topluluğu ile bilgilendirme

•Steemit Türkiye toluluğu ile ilgili gelişme

•Soru- cevap

51949131382 pozitif düşünce.gif

Bu toplulukta olan herkese kapımız sonsuz açık. Bu 4 ara madde ise bizim için en önemli gayemiz olacak;

Motivasyon

Birlik

Destek

•Ben birde İletişim ekliyorum. (İletişim olmadan bir topluluğun var olduğunu kabul edemeyiz)

Bu toplantıya katılan türk kullanıcılarına sonsuz teşekkürler ;

@baycan
@mesafe
@ispin
@tugcenindolabi
@sinerjii
@bircan
@gulfuren
@rumeysaozer
@uzercanan

Sort:  
 3 years ago 

Sorry sir @steemcurator01
I wouldn't want to tag you. I tagged it as it is an important issue. As active Turkish users, we want to stay in this community. I conveyed the necessary messages to the manager. We will do our best for steemit. We will unite for support. We're going to bring more people here by creating a domino effect. I will choose quality posts everyday from the official account. Thank you very much for your support and understanding.

Best regards

 3 years ago 

4 senedir hayalini kurduğum bir anı yaşadım. Teşekkür ederim 🤗

 3 years ago 

Evet sizin için ayrı heyecan olsa gerek. Belki hayalinizdeki kişiler değildik ama hayalinizdeki topluluk olacağız 🤭💪

 3 years ago 

Çok güzel bir buluşma oldu. Sizleri tanımak ve birlikte ilerlemek mutluluk verici. Türk topluluğu sayenizde bir araya geldi çok emek verdiniz. Hersey için teşekkür ederim

 3 years ago 

Çok keyifli ve bilgilendirici bir toplantıydı. Umarım devamı gelir. Hem size hem de diğer katılımcılara ben de çok teşekkür ediyorum. Beraberlik ruhumuz bol paylaşımlı ve bol kazançlı olsun. Sevgiler.

 3 years ago 

Çok teşekkürler. Sizin görüntünuz olmadığı için ben sizi eş geçmedim değil mi ? Bunu düşündüm aklınızda ki soruları sordunuz muvtekrar konusabiliriz.

 3 years ago 

Merak ettiğim birkaç nokta vardı ve cevaplarımı aldım teşekkür ediyorum. Verimli bir toplantı oldu. Başka sorularım olursa sizinle ya da gruptaki diğer arkadaşlarla iletişime geçerim.

 3 years ago 

Çok verimli bir toplantıydı, tekrar görüntülü görüşeceğimiz zamanı iple çekiyorum🙋‍♀️

 3 years ago 

Çok teşekkürler 🤗

 3 years ago 

Çok keyifli ve verimli bir toplantıydı. Steemit'te girdiğim andan itibaren desteğiniz için teşekkürler. Türkiye temsilcimiz olarak da desteğe devam ediyorsunuz. İhtiyacınız olduğu zaman her zaman yardıma hazırım.

 3 years ago 

Temsilci ve kişisel olarak da her zaman yanınızda olacağım. 🤗

Çok güzel bir toplantıydı. Toplantımız için de desteğiniz için de teşekkürler :)

 3 years ago 

Rica ederim ne demek 🤗

 3 years ago (edited)

2017 den beri @baycan ile sürekli konuştuğumuz bir toplantıyı sanalda olsa gerçekleştirmek çok güzeldi. Dolu dolu verimli geçen bir toplantıydı. Desteğiniz ve bizleri bir araya getirme çabanız taktire şayan. Size ve tüm katılan arkadaşlarıma hoş sohbetleri için teşekkür ederim.

 3 years ago 

Ben teşekkür ederim. Siz olmasanız böyle bir toplantı da olmazdi. Sanal ı zamanla gerçeğe donsuturecegiz. Bunlar zamanla olacak 777 inanıyoruz 👍

 3 years ago 

918197185 Herşey çok güzel olacak ☺️🤲

 3 years ago 

Çok verimli bi toplantı olduğunu ve daha sık yapmamız gerektiğini düşünüyorum. Bizlere zaman ayırıp sorularımızı sabırla cevapladığınız için çok teşekkür ederim.

 3 years ago 

Ben severek cevapladım. Katıldığınız için ben teşekkür ederim 😊

Waw -Bu güzel haber.
Türk kadınlarının ve Türk topluluğunun birlikte olması ve böyle başarı projelerde olunması çok iyi haber.
Desteklemeye her daim varız.
Saygılarımla..

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59035.93
ETH 2519.79
USDT 1.00
SBD 2.47