You are viewing a single comment's thread from:

RE: Başlangıcımız Başarımız Olsun ✌ | Türk KADINLARI İLE TOPLANTI-SOHBET |

in Steemit Türkiye3 years ago

Çok keyifli ve bilgilendirici bir toplantıydı. Umarım devamı gelir. Hem size hem de diğer katılımcılara ben de çok teşekkür ediyorum. Beraberlik ruhumuz bol paylaşımlı ve bol kazançlı olsun. Sevgiler.

Sort:  
 3 years ago 

Çok teşekkürler. Sizin görüntünuz olmadığı için ben sizi eş geçmedim değil mi ? Bunu düşündüm aklınızda ki soruları sordunuz muvtekrar konusabiliriz.

 3 years ago 

Merak ettiğim birkaç nokta vardı ve cevaplarımı aldım teşekkür ediyorum. Verimli bir toplantı oldu. Başka sorularım olursa sizinle ya da gruptaki diğer arkadaşlarla iletişime geçerim.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59351.18
ETH 2529.39
USDT 1.00
SBD 2.42