YAZLIK EV

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba Arkadaşlar,
umarım saglıgınız yerindedir, ve hafta sonunuzu umarım iyi geçirmişsinizdir.
Benim Cumartesi günüm gayet iyi geçti, Adanada oturan ablam geldı bir haftadır Annemde kalıyor, sabah kalkıyoruz hepimiz beraber kahvaltımızı ediyoruz, ondan sonra plan yapip nereye gidebiliriz, gezebiliriz diye konuşuyoruz vakitimiz çok güzel geçiyor çok şükür.
Dün ben kahvaltıdan sonra bir yazlık ev bakmaya gittim, konacikta denize 100 metre yakın bir ev satiliga çikarılmış, gidib bir görim dedim, Konacıkta illa ki bir konut, arsa almaya niyetim var. Arsuz konacıgın dogasını, ortamına hayranım, herşey kismet nasip artik.

Screenshot_20220807-123130_WhatsApp.jpg

Bu alıcı gözüyle baktıgım ev dubleks, bahçesı var 3 yatak odası mevcut, kiş terası, dört bir yanında Balkon her bir yatak odasında balkonu var.

Screenshot_20220807-122855_WhatsApp.jpg

Yukardakı resimde gördügünüz Bahçenin girişi, yeşiligin içinde bu ev, agaçlar var çok güzel bir yerde, bahçede agaçlardan dolayı gölge çok bahçenin dört bir yanı çimen, agaç, yeşilik çok.

Screenshot_20220807-123121_WhatsApp.jpg

Bahçenin her bir köşesinde masa kurulacak, güzel oturacak yer var, bahçe genış.

Screenshot_20220807-122947_WhatsApp.jpg

Bu köşeyı mangal köşesi yapmışlar.

Screenshot_20220807-122912_WhatsApp.jpg

Burdada bir ufak masa gubu kurmuşlar.
Balkonları geniş bir ev.

Screenshot_20220807-122940_WhatsApp.jpg

Evin yerleri içi her taraf beyaz seramik, temiz bir ev, tabii ki eger alirsam kendi zevkime göre bir degişiklik yapacam.

Screenshot_20220807-125436_Gallery.jpg

Evin bulundugu yer gördügüm kadar ile sakın bir yer ve buda güzel, kışında içinde oturulur, ama tabii ki kış için soba kurmak lazım, yada bir şömine şart, oraya daha dogal gaz gelmedi, dogal gaz gelirse kalorifer peteklerı döşenır kışada kullanışlı olur. Evin içini gezdim, ücreti sordum tasarlayıp hesap kitab yapmam lazım.
Bir kaç bakacagım konut daha var, hemen de karar vermek istemiyorum.
Eve baktıktan sonra, eve gittim biraz uzandım bu sıcaklar insanı yoruyor.
Akşam üstü Ablamın eşi geldi mangalar yakıldı, beraber yemegimizi yedık, oturduk sohbet ettik tavla oynadık, akşamımız güzel geçti. Cumartesi günümü gayet güzel sakın geçirdim. Bugün de Annemın mutfagı için Ustayı çagırdım ölçü almaya gelecek, Annemın mutfagına tadılat gerekiyor, yeni fayanslar yeni dolab zamanı geldı artik, 30 yil oldu bir degişiklik yapılmadı mutfakta, gerçi evin varsa tadilat işinde bitmez diye bir söz var oda dogru. Bugün de pek bir planımız yok, evde oturur dinlenirim, denizede yüzmeye gidemiyoruz artık, her yıl oldugu gibi deniz anaları türedı yine. Ben dinlenmeye devam.
Size iyi pazarlar dilerim.
Yazımı okudugunuz için teşekkür ederim.

Sort:  

gönlünce olsun insallah

Gösterdiğiniz ev gerçekten kullanışlı ve güzel bir bahçeye sahip, umarım gönlünüze göre bir bulup alırsınız, tabi bu konularda iyi araştırma yapmak lazım, diğer baktığınız evleri de bizimle paylaşırsınız artık 😊🙏

 2 years ago 

Merhaba Abi, ben ilk başlarda doldurdugumu biliyorum ?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61358.50
ETH 3378.70
USDT 1.00
SBD 2.52