You are viewing a single comment's thread from:

RE: Canım Kardeşim(My Dear Brother) Film İncelemesi (IMDB 8.7)

in Steemit Türkiye3 years ago

Tanıtım için teşekkürler. Ben de genelde netflix sayfasında film paylaşıyorum. Ama yazınızı okuyunca farkettim ki burada da filmler hakkında paylaşım yapabilirim, genelde hayat üzerine bir şeyler yazmaya çalışıyorum. Yazınız çok hoşuma gitti. Mesela şimdi de festival filmleri diye ayrı bir sınıfa tabi tutulan filmler aslında çok güzel filmlerdir. Bir ara Kalandar Soğuğu diye bir film.izledim, ya dedim bu ne kadar hoş bir film, ben de hüzünlü ve hoş bir etki bıraktı. Bu yazı hoşuma gitti bu sebeple ben de az bilinen ama güzel şeyler anlatan gerçekçi filmleride burada paylaşacağım. Teşekkür ediyorum

Sort:  

Öncelikle okuduğunuz için ben teşekkür ederim.Steemit Türkiye topluluğunun bir konu kısıtlaması yok bildiğim kadarıyla...
Dediğiniz filmi izleme şansı bulmuştum.Yaşanan sürekli olarak hayal kırıklığı çok güzel işlenmişti.
Festival filmleri konusundaki görüşlerinize katılıyorum malesef dediğiniz gibi genelde dikkat çekici filmler değildir.
Bunun sebebi yetersiz bütçe ve reklam sıkıntısından kaynaklanıyor.Oysa o kadar güzel gişe yapmayan filmler var ki bunlar toprak altındaki hazineye benziyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59428.91
ETH 2657.45
USDT 1.00
SBD 2.50