Vastgoed videos?

in Cashflow Kinders2 years ago

Tiktok gaat wel lekker!!

Elke video haalt nu meer dan 1500 views met de goede videos die uitschieten tot 7500+... echt bizar om te beseffen dat minimaal tienduizenden mensen elke dag naar mijn shit kijken.

image.png
Met de bijna 7800 volgers wil ik graag de huizenmarkt serie weer voortzetten maar ik weet niet echt een leuk format.... Er komt morgen/overmorgen nog een video over SUPER GOEDKOPE huizen in Italie maar daarna wil ik graag weer videos maken over vastgoed omdat die videos best leuk zijn om te maken.

Mijn vraag is: wat zijn leuke video concepten?

De duurste huizen in land x? De goedkoopste huizen in land x? De grootste huizen in land x? De kleinste huizen? Je snapt hem wel...wat is leuk voor jullie om te zien?

Uiteraard komen er de aankomende dagen ook weer wat side husstle/investering videos online EN ga ik alvast wat dingen fixen voor Youtube... wordt ziek dus ;)

Sort:  

misschien een top tien landen waar de huizen het meeste geld kosten? Of misschien duurste huizen ter wereld

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59281.33
ETH 2982.58
USDT 1.00
SBD 3.74