Hoe te beginnen?

in Cashflow Kinders3 years ago

Goedemorgen guys!

Omdat steemit een best lastig platform is hier een paar linkjes naar posts en de Newcomers Community om jullie even een zetje in de goede richting te zetten:

Aangezien ik het niet echt aankan om iedereen een 100SP lening te geven voor een week EN dit niet de beste manier is om te groeien omdat ik hierdoor niet zo waardevolle upvotes kan geven stop ik hier tijdelijk mee...

Je verdient namelijk meer door het maken van de achievement tasks van de newcomers community + Mijn upvotes dus ik ga de komende dagen nog wat extra steem op mijn account zetten om jullie zoveel mogelijk te laten verdienen.

Verder komt de complete steemit uitleg met alle tips en tricks ook nog online dus kijk die lekker rustig even door wanneer je wil zodat je op de beste manier van start kan gaan!

Bedankt voor alles en ik kan niet wachten om jullie alles te leren over dit platform en het verdienen van geld in het algemeen!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57020.43
ETH 3081.72
USDT 1.00
SBD 2.41