Druk met de videos maar ben jullie niet vergeten!

in Cashflow Kinders3 years ago

Yesyes kinders de eerste paar uitleg videos zijn zo goed als klaar en zullen dus snel online komen! Eindelijk maar toch ;)

Heb je nog vragen over het platform laat ze dan even hieronder in de reacties weten want dan kan ik die ook uitgebreid behandelen in mijn videos!

Verder ga ik elke avond even jullie posts upvoten zodat jullie overdag de tijd hebben om een post te maken en zodat mijn votingpower overdag kan herstellen. Daarnaast probeer ik natuurlijk zoveel mogelijk te investeren in steem waarmee ik upvotes kan geven die iets meer waard zijn dan een paar cent ;)

Hele fijne dag (helaas zonder mijn videos omdat tiktok me voor een daggie verbannen heeft) en misschien tot vanavond bij de live!

Sort:  

Ik kijk echt uit naar de video en de hulp!

Topp man! Laat maar weten waarover je nog vragen hebt dan maak ik hier een video over!!

Thanksss!! Heb je nog ergens vragen over??

Roy for president

Hahahah denk niet dat dat goed komt ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57346.65
ETH 3107.45
USDT 1.00
SBD 2.40