DE UPVOTE BOT!! Of naja...soort van...

in Cashflow Kinders2 years ago

yesss kinderss het is NIET gelukt om de upvote bot automatisch te maken maar aan de andere kant...waarom zou ik? Op mijn account staat nu een best prima hoeveelheid SP waardoor mijn upvote je ongeveer 3.5 Steem oplevert...

image.png

image.png
2.936 + 0.439 = ongeveer 3.5 steem...

Dus nou leek het mij wel een slim idee om de groei van de community wat te boosten om dus upvotes te verkopen!

Ik blijf uiteraard jullie posts nog wel "gewoon upvoten" met een waarde rond de 10 - 25 cent maar voor de mensen die wat sneller willen groeien met een "upvote bot" die 100% winst genereerd is dit de perfecte optie!

image.png

Hoe garandeer ik het? Door alles handmatig uit te voeren EN te controleren! Dus wanneer ik zie dat mijn upvote wat lager wordt ga ik de votingpower laten opbouwen zodat je ALTIJD winst maakt op de upvotes die je bij mij koopt.

Hoe koop je ze en hoe "duur" zijn ze?

Een upvote is 2.5 Steem! Dat betekend dat je ongeveer 1 steem verdiend met helemaal niks doen! ALS er gekke dingen gebeuren met de betrokken munten (STEEM, SP, SBD) waardoor de winst minder wordt wegens de duurdere omzetting van munt naar munt dan gaat de prijs uiteraard ook omlaag!

Hoe verdien je nou die steem zonder iets te doen? ;)

Copy de URL link van je post

image.png
Plaats deze URL in de MEMO van de transfer

image.png
OF BIJ JE GEWONE STEEMWALLET:

image.png

zorg ervoor dat "royw" de ontvanger is...maak je hier een foutje in dan stuur je je steem naar een ander account en ben je het kwijt (vet zonde man dus let op!)

Tja dat was het.... hopelijk is het duidelijk genoeg nu!
Laat maar weten als er nog vragen zijn en succes met groeien!!

SAMENVATTING

-Mijn upvote geeft ongeveer 3.5 STEEM
-Mijn upvote (extra) KOST 2.5 STEEM
-Je maakt dus GEGARRANDEERD winst! (hou alles handmatig bij om te zorgen dat het goed gaat)
-Zie hierboven hoe je steem verstuurd en waar je op moet letten.
-En ten slotte: SUCCES MET GELD VERDIENENNNNNN

(ohja en als de vraag echt tyfus groot wordt ga ik uiteraard een limiet doen op de hoeveelheid upvotes die je per dag kan kopen zodat iedereen geld kan verdienen)

Sort:  

Ik ga dit zeker doen eff wachten op een paar payouts 😄

Hij geeft bij mij aan. ''something went wrong, please try again later''

Je hebt geen steem op je account staan (STEEM)

Ohja vrij slim... hahaha. Was er nou ook nog mogelijkheid om vanaf bitvavo steem erop te zetten

Kom ik in aanmerking?

Jaaa!!

Yeah you do! Just send 2.5 steem and attach the post url to the memo and start making a little extra money!

hoelang duurt het ongeveer?

Hoelang duurt wat??

voordat het weer op je account wordt bijgeschrevem

Een week nadat je de post hebt gemaakt krijg je de rewards van de post

ik bedoelde eigenlijk dat van de upvote bot

Ja een week nadat je de post hebt gemaakt...

Je koopt een upvote en die geef ik vervolgens op een post of comment zodat je daaruit meer rewards (steem) haalt dan je hebt betaald (2.5). De winst haal je dus binnen na 7 dagen

Ja sorry, ik begreep het verkeerd

Als je het claimt via de keychain verlies je nog best wel een groot gedeelte van je SBD. Ik zou 1 krijgen maar was uiteindelijk maar 0.66

Huh nee hoor via keychain claim je gewoon de hoeveelheid die je kan claimen...kijk maar naar je steemworld..het klopt wel

Er staat dat ik 0.362 krijg maar als ik het dan claim krijg ik maar 0.219

Hmmm apart...naja het klopt wel gewoon

image.png

image.png

Oooh nee je haalt de sbd en SP door elkaar....

Je kreeg 0.362 sp en 0.219 sbd

Zou kunenn dat het daar is misgegeaan inderdaad

Hello, please how does this work, I don't understand the language here

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64359.90
ETH 3105.50
USDT 1.00
SBD 3.87