Kazanım 5 Görev : 3 @ozenozge : Steemyy.com'uTanımak ve Öğrenmek

in Newcomers' Community3 years ago

Merhabalar,

Bugün kazanım görevi 5'in son görevi olan Steemyy.com'u inceleyeceğim. Bu başarı görevleri ile birlikte benim de Steem deneyimim oldukça artıyor. Bu görevle birlikte tıpkı diğer görevlerde olduğu gibi çok faydalı bilgiler öğrendim.

Bu postu hazırlarken sevgili @yohan2on'un hazırlamış olduğu tanıtım postunu dikkatlice okudum ve ondan gelen bilgiler eşliğinde siteyide inceleyerek postumu hazırladım.

image.png
Kaynak

Steemyy.com'a girdikten sonra bizi aşağıdaki gibi sekmeler karşılıyor. Araçlar (Tools) sekmesinde birçok işlemimizi halledebiliriz. Steem Account Information yani Steem Hesap Bilgisi'ne tıkladıktan sonra kullanıcı adını girerek hesap bilgilerine ulaşmak mümkün.

image.png

image.png

Ben bu bölümde kendi kullanıcı adımı yazarak kendi hesap bilgilerime ulaştım. Sizlerinde görebileceği üzere bu postu hazırlarken Steem Gücüm 696.27 Sp ve Efektif Steem Gücüm (yani delege edilmemiş Steem gücü diyebiliriz) ise 646.21 SP idi.

image.png

Gene Araçlar (Tools) sekmesinde Steem SP Delegation Tool bölümünü tıkalayarak SP'leri yetkilendirmek mümkün.

image.png

Buraya tıkladığımızda bizi aşağıdaki gibi bir sayfa bekliyor. Kullanıcı adınızı, delegasyon yapmak istediğiniz hesabın adını ve delegeasyon miktarını yazıp Active Key'inizi de girerek delegasyon yapabilirsiniz.
image.png

Tools sekmesinde inceleyeceğimiz bir sonraki araç ise "Steem Wallet Tool - Steem Account Transfer Viewer". Burada herhangi bir hesap için Steem transferlerini görebilirsiniz. Burada örneklendirmek adına gene kendi hesabıma baktım.

Kullanıcı adınızı girdikten sonra "querry" butonuna tıklayarak hesabınıza gelen/giden transfleri görebilmek mümkün olmaktadır. Ayrıca istediğiniz kullanıcılar arasındaki transferler ya da istediğiniz miktardaki transferler gibi dileğinize göre sorgulamalar yapılabilmektedir.
image.png

İnceleyeceğimiz bir sonraki araç ise "Steem Auto Claim Rewards" yani her seferinde ödülleri talep etmeden otomatik olarak toplayabileceğimiz araç. Bunun için kullanıcı adınızı ve posting key'inizi girmeniz gerekmektedir. Bu otomasyonu her 15 saniyede, her 30 dakikada gibi istediğiniz zaman aralıklarında yaptırabilirsiniz.

image.png

Sıradaki aracımız ise "Steem Outgoing Votes Report". Burada sizden giden oyların raporunu istedeğiniz tarihler arasında görebilmeniz mümkün. Her zaman olduğu gibi kendi hesabım üzerinden giderek örnek veriyorum. Aşağıdaki grafikte son beş günde verdiğim oy dağılımını inceledim.

image.png
Tıpkı giden oylar gibi gelen oylar içinde rapor alabilrsiniz Bunun için kullanacağımız araç ise "Steem Incoming Votes Report".

image.png

Son olarak inceleyeceğim araç ise "Steem Power Delegator Checker". Burada istediğiniz hesaba yapılmış olan delegeleri görmek mümkün. Kendi hesabıma yapılan bir delegasyon olmadığı için aşağıdaki gibi bir ekran sizi karşılıyor.

image.png

Benim steemyy.com maceram bu şekildeydi. Tabiki burada daha birçok araç var ben vakit buldukça incelemeye devam edeceğim.

İyi günler dilerim.

Sort:  

You have been verified for this task and you may proceed to the next achievement task at your convenience.
Note:

Curators Rate: 3

Please continue to read and prepare from @cryptokannon Achievement tasks resources

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67050.87
ETH 3252.29
USDT 1.00
SBD 2.64