Başarı Görevi 1 | Introduction Myself @mutluclkn

in Newcomers' Community3 years ago (edited)

IMG_1700.jpg

Herkese merhabalar,

Ben Mutlu Çalkan. 24 yaşındayım. Karabük Üniversitesi'nde Mekatronik Mühendisliği öğrencisiyim. Okulumu bir süre dondurmam gerektiği için henüz mezun olamadım. Yakın zaman da mezuniyetimi kutlayacağıma inanıyorum.

Mekatronik'in ne olduğunu merak edenleriniz varsa kısaca açıklayayım. Mekatronik; yazılım, makina ve elektronik dallarının kombinasyonundan oluşan, çoğunlukla robotik alana yönelik bir mühendislik dalıdır.

Roman ve çizgi roman okumak en büyük hobim diyebilirim. Özellikle Kore ve Japon roman ve çizgi romanları favorilerimdir.

Samsun/Atakum'da yaşamaktayım. Samsun muhteşem bir şehir. Güzelliğini anlatmak için sizlerle kendi objektifimden çektiğim birkaç fotoğrafı paylaşmak isterim.

IMG_8608.jpg
Samsun/Atakum, bir gün doğumu. Siz de benim gibi erkenciyseniz bu manzara eşliğinde kahvaltınızı yapma şansı bulabiliyorsunuz burada.

EB71588B-57E7-4231-9E7D-0F8B451E7F22.JPG
Samsun'un çok güzel bir sahili bulunmakta. Rahatlamak ve sabah koşuları için birebir.

IMG_0263.jpg

Not: Daha önce kendimi tanıttığım gönderi paylaşmıştım ancak başarı görevleri adı altında yapmadığım için işi hem usulüne uygun bir şekilde yapmak adına hem de diğer başarı görevlerini tamamlayabilmem adına bu yazımı hazırlama kararı aldım.

Sort:  
 3 years ago 

aramıza hoşgeldin 😊

 3 years ago 

Teşekkürler hoşbuldum ^^

 3 years ago 

Hi, @mutluclkn,

Your post has been supported by @svm038 from the Steem Greeter Team.

 3 years ago 

Hello @mutluclkn welcome to steemit continue to post your achievement using this guides
Lists of Achievements by Cryptokannon

You can join any community you wish using this to link https://steemit.com/communities then you scroll down to community of your choices and subscribe (it's absolutely free)
By @cryptokannon

#support500sp
Thank you for your participation

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59961.00
ETH 3199.92
USDT 1.00
SBD 2.46