Achievement 2 - Görev: Steemit'in Temel Güvenlik Sistemi

in Newcomers' Community3 years ago

ACHIEVEMENT2 HZMOISE.png

Steemit'teki tüm anahtarlarınızı aldınız mı?

  • Evet anahtarlarımın hepsini aldım ve güvenli bir şekilde saklıyorum.

Bu temel işlevlerin ve kısıtlamaların her birini biliyor musunuz?

  • Verilen anahtarların kullanımını gönderiden edindiğim bilgilerle anlatmaya çalışacağım

Gönderme Anahtarı (Posting Key) ;

  • Steemit’e giriş yapmak, gönderilere yorum ve beğeni yapmak için kullanılan anahtardır.

Etkin Anahtar (Active Key) ;

  • Sbd transferi yapmak için kullanılan anahtardır. Ayrıca profil fotoğrafı gibi profili kişiselleştirme işlemlerinde de kullanılır.

Sahip Anahtarı (Owner Key) ;

  • Diğer tüm anahtarları değiştirebilmede ve hesap kurtarma gibi önemli işlemlerde kullanılır.

Not Anahtarı (Memo Key) ;

  • Bu anahtar, steemit sbd aktarırken şifrelemek ve şifre çözmek için kullanılır.

Ana parolanızı nasıl tutmayı planlıyorsunuz?

  • Bilgisayarımda ve harici bir flash diskte pdf olarak kayıtlı bir şekilde saklıyorum.

Cüzdanınızdaki Steem'i başka bir steem kullanıcı hesabına nasıl aktaracağınızı biliyor musunuz?

  • Profilimizden Cüzdan’a tıklıyoruz.

adim1.png

  • Aktar’a tıklıyoruz.

adim2.png

  • Göndereceğimiz kişinin ismini yazıyoruz.

adim3.png

  • Göndereceğimiz miktarı yazıyoruz.

adim4.png

  • Bu işlemi yaptıktan sonra Active Key’i ister.

STEEM'inizi nasıl güçlendireceğinizi biliyor musunuz?

  • Cüzdan’dan yine aynı sekmeden Güç Ver’i seçiyoruz

adim5.png

  • Güçlendirme miktarını bu kısma yazıyoruz

adim6.png

  • Ayrıca başka bir kullanıcının hesabını güçlendirmek istiyorsak “Advanced” seçeneğine tıklıyoruz.
Sort:  

Curators Note :2

Hello @hzmoise,

Congratulations! You have passed this Achievement You may now proceed to the next achievement task following the article.

For more updates, keep following @steemitblog.

Best Regards!!!
@boss75

 3 years ago 

Hi, @hzmoise,

Your post has been supported by @abuahmad from the Steem Greeter Team.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59431.63
ETH 2320.14
USDT 1.00
SBD 2.50