Başarı2 Steem Temel GüvenliksteemCreated with Sketch.

in Newcomers' Community3 years ago

Merhaba arkadaşlar

Aranıza yeni katıldım , @Cryptokonnon sayesinde kolayca öğrendim .

Şifrelerimin ne işe yaradığını biliyorum ve onları güvende tutmam gerekiyor.

☆Steemit'te 5 Anahtar vardır. Bunlar;

-Ana parola; Diğer tüm şifreleri oluşturmak için kullanılır.

-Sahip anahtarı; Hesabınızı kurtarır ve oy hakkını reddeder.

-Aktif anahtar; Bu anahtar, jeton transferleri ve takaslar gibi parasal işlemler için kullanılır.

-Gönderme anahtarı; Bu anahtar, gönderiler, yorumlar ve oylama gibi sosyal ağ işlemleri için kullanılır. Parasal işlemler için kullanılamaz.

-Memo tuşu; Blog zinciri aracılığıyla gönderilen özel mesajları şifrelemek, şifreli bir mesajı görüntülemek ve göndermek için kullanılır.

☆Tüm şifrelerimi aldım!

Gelen belgeleri telefonuma indirdim ve bir kopyasını dizüstü bilgisayarıma kaydettim. Bilgisayarın çıktısını da kasamda saklıyorum.
☆Henüz yapmadım ama steem tokenlerimi başka bir hesapla nasıl paylaşacağımı biliyorum.

-Cüzdan kısmına geçiyorum, en üstte Steem kısmına giriyoruz. Aktar düğmesini seçin, göndermek istediğim kullanıcının adını yazın ve son olarak mail notumu ekleyip onaylayın.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

☆ Steems'i nasıl çalıştıracağımı biliyorum.

4.jpg

5.jpg

@steemcurator01
@steemcurator02
@steemcurator03
@steemalive
@trafalgar
@cryptokannon

Başarı 1 görevimi aşağıdaki bağlantıya tıklayarak bulabilirsiniz.

https://steemit.com/hive-172186/@colorfulworlds/achievement-1-verification-throught-introduction-by-colorfulworlds

Teşekkürler.

Sibel geçim

Sort:  

Merhaba 2. Başarı göreviniz başarıyla onaylandı. Bir sonraki göreve geçebilirsiniz.
Oran 3

 3 years ago 

Teşekürler

 3 years ago 

Hi, @colorfulworlds,

Your post has been supported by @svm038 from the Steem Greeter Team.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56775.06
ETH 2345.64
USDT 1.00
SBD 2.36