The Book I Am Reading | "Foundation" Isaac Asimov week#2

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

Саме під цей конкурс почав читати "Фундацію", поки що онлайн, та завтра закачаю в свою електронну книгу і продовжу читати. Про "Фундацію" я чув і раніше, вона згадується скрізь поруч з ім'ям Азімова, та я все відкладав цю трилогію на потім(я велику-велику) книжку, а вона виявляється ще більша ніж я гадав.

Спочатку про електронну книгу

Я довго мріяв її собі купити. Про технологію електронних давно читав в журналах, і прийшов той час коли цю технологію втілили в життя. Пам'ятаю як під час поїздки до Києва в 2010 році бачив як багато людей в метро читають електронні книги. А собі купив в 2011 році, на свій день народження - поїхав у супермаркет електроніки і купив собі подарунок.
Ну а недолік у книги був такий що різні "важкі" файли вона довго опрацьовує pdf, djvu. А от текстові(навіть з картинками) просто чудово - можна обрати вид шрифту і його розмір. Ну а ще плюси в тому, що не всі книги можна придбати через ціну(нові) та рідкість(старі)

З творчістю А.Азімова я знайомий ще зі школи, пізніше дізнався що він не лише письменник фантаст, а ще й популяризатор науки - у нього дуже багато книг про історію, фізику, хімію, біологію... всього не перечислиш.
В середині 2004 року вийшов фільм "Я, Робот" - так само називалася низка оповідань про роботів. До цього фільму мені не подобалася жодна екранізація книг що я читав - а тут... ніби все зроблено в дусі оповідань Азімова. Ще тоді спілкуючись в інтернеті з однодумцем я почув що у фільмі були взяті ідеї з інших творів Азімова - а не все читав.

Останнім часом мені вже не раз попадає на очі реклама що AppleTV знімає серіал "Фундація" за однойменним твором автора. А я не читав...)))
От я й почав
Перекладають назву по різному Фундація, Заснування або Основа, та й це не один твір - а цикл з семи романів.
На початку 1950х років Азімов написав трилогію, потім у 80х ще три, та ще одна вийшла на початку 90х
Почав я правда в хронологічному порядку написання.. першою була написана "Фундація"(1951 року) Тоді як у 80х автор написав дві книги події в яких передують подіям першої книги.
Словом, буду читати в тому порядку як писав автор))
Адже вийде серіал - треба ж буде його оцінити
Прочитаю спочатку хоч одну книгу

Запрошую прийняти участь у конкурсі The Book I Am Reading - @ir3k та @slon21veka

Дякую, що прочитали))))

Sort:  

Попробую принять участие!

 3 years ago 

Спасибо за приглашение, попробую найти время для участия)

 3 years ago 

Интересная книга, тоже планирую участие второй раз)

 3 years ago 

Жду постов про отпуск) С возвращением!

 3 years ago 

Compliance check

  • The post must be written in the community @Steem-BRU (BY-RU-UA) - ✔
  • At least 150 words - ✔
    No plagiarism (Please don't use Wikipedia! Write your information!) - ✔
  • 2 or more of your own photos - ✔
  • In any language - ✔
  • Invite two of your friends to participate in the contest via @ - ✔
  • Provide a payment of 10% for @steem-bru - ✔
  • Be sure to post a link to your post under this ad - ✔
  • The first tag should be #thebook, the second #bru, and the third should be the name of your country - ✔
    Text.ru - 100.00%

Thank you!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62299.02
ETH 2440.23
USDT 1.00
SBD 2.65