Contest // Topic of the week №26 // What's in my nickname? @sergeyk

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

Сам не знаю як з'явився цей мік нік))

image.png

Спочатку я гадав що обрав такий нік бо @sergiy вже був зайнятий, та виявилося що цей нік зареєстрували на півроку пізніше - моя пам'ять мене підвела

image.png

А от @sergey таки дійсно був зайнятий, і я просто дописав літеру "k" в кінець, сам не знаю чому. Таких логінів у мене більш ніде немає.

Прикро що ці логіни (@sergiy, @sergey) зараз не використовуються, а "віджати" їх ніяк))

А перші мої логіни були з літерою z: то "z" замість "s", то "z" ніби дужки попереду і позаду логіну(нікнейму)

image.png

Чому Z? А щоб не загубитися в середині алфавітного списку)))

Колись була така гра - Starcraft,

image.png

так склалося що я любив грати за расу зергів, от і вибирав собі нік в грі Zergey. Погуглив - виявилося не я один такий))

image.png

Про цей конкурс тут

Sort:  
 3 years ago 

A Serhiy зайнято?))) Саме так правильно українською)))

Zergey, интересный ник был бы! Или Zegrey...
Вариантов много

 3 years ago 

Zegrey хм... ніколи б не подумав...а сірий я люблю, та й Серьожок часто звуть Сірий)))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63033.54
ETH 2434.49
USDT 1.00
SBD 2.54