Contest: What I think about community Steem-BRU (BY-RU-UA)? I want to look above :) Ua / En

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

IMG_20210409_214000_993.jpg

Я думала - в який пост я зможу використати ці фото на даху мого будинку :) І ось , отримавши запрошення від @antorv прийняти участь в конкурсі, я подумала, як я назву свої думки ? І виникла гарна думка: що я хочу бачити - бруд під ногами чи безхмарне синє небо згори? Я хочу дивитись вище, щоб ніякі перешкоди: заздрість, образа, негатив - не затьмарили мого ясного неба!
Чесно кажучи, я хотіла проігнорувати цей конкурс :) Чому? Хто памятає мій "благородний кіпіш" кілька місяців тому з приводу того, чому кілька авторів за "не дуже якісний" контент ( моє власне бачення ) отримують регулярно високу нагороду, тоді як більшість людей отримують центи! Що це було: "українська жаба" чи нормальні амбіції людини, яка любить бути однією з найкращих, але не за рахунок лайно контенту, а працюючи на 100 %. За 4 роки, що я була в Steemit, я була стабільно ініціативною, але після березня 2020 на кілька місяців покинула блокчейн. Тому повернувшись в зовсім новий Steemit, знову зіткнулась з лотареєю, яку я не люблю! Потім прийшла втома, а потім просвітлення! ))) Я знаю, що життя справедливе і ми отримуємо те в що ми віримо! Отож, я знову захотіла вірити в добро і справедливість!
Я в моєму житті є дуже благословенною жінкою і матір'ю! Я маю дуже близькі стосунки з Богом. І знаю, що люба претензія - це не є правильно, а ось прохання з вірою завжди буде здійснене, лише потрібен час! І ми повинні знати, що отримуємо завжди згідно наших бажань, думок і віри! Тому, якщо ми отримуємо мало, потрібно викинути зі своєї душі страхи і негатив, а більше працювати над своїми думками і концентруватись на тому чого хочемо! А ще бажати успіху іншим і радіти за них! Тоді закон збереження енергії забезпечить вам дохід, згідно витрачених вами зусиль, і це може бути з невідомих вам джерел... Філософія на тему успіху - це моє улюблене :) А тепер трохи конкретики:
Те, що мені дуже, ну дуууже подобається в спільноті Steem-BRU (BY-RU-UA): ваша дружба і взаємопідтримка! Я постійно читаю дискусії в чаті (вибачте що мало приймаю участь через свою шалену зайнятість), і те, як ви з повагою один до одного вирішуєте конфліктні ситуації, заслуговує захоплення. Куратори проявляють мудрість і проводять велику роботу, щоб спільнота розвивалась і кожен був винагороджений. Звичайно, не все залежить від нас, але головне - це наша чесність та щирість один з одним! І хто знає, можливо колись ми зустрінемось на великому Steem FEST десь на острові біля моря і важливо буде, які чудові людські стосунки будуть між нами...
Отож, бажаю всім нам творчих ідей для гарних винагород і щоб ніякі темні перешкоди не закрили нам прекрасний краєвид нашого майбутнього!

IMG_20210409_214003_758.jpg

I thought - in what post can I use these photos? So when I received an invitation from @antorv to take part in the contest, I thought, what would I call my thoughts? And a good thought arose: what do I want to see - dirt underfoot or a cloudless blue sky? I want to look higher so that no obstacles: envy, resentment, negativity - overshadow my clear sky!
Honestly, I wanted to ignore this contest :) Why? Who remembers my "noble kipish" a few months ago about why several authors for "not very high quality" content (my own vision) receive a regularly high award, while most people receive cents! What was it: a "Ukrainian frog" or the normal ambitions of a person who likes to be one of the best, but not at the expense of shitty content, but working 100%. During the 4 years that I was in Steemit, I was consistently proactive, but after March 2020 I left the blockchain for a few months. So when I got back to the brand new Steemit, I ran into a lottery again, which I don't like! Then came fatigue, and then enlightenment))) I know that life is fair and we get what we believe in! So, I wanted to believe in goodness and justice!
I am a very blessed woman and mother in my life! I have a very close relationship with God. And I know that any claim is not correct, but a request with faith will always be fulfilled, only a good time! And we must know that we always receive according to our desires, thoughts and faith! Therefore, if we get little, we need to get rid of fears and negativity in our souls, and work on our thoughts! And the law of conservation of energy will provide you with income, according to your efforts, and it may be from sources unknown to you ... Philosophy - this is my favorite :) And now a little specific: I am a very blessed woman and mother in my life! I have a very close relationship with God. And I know that any claim is not correct, but a request with faith will always be fulfilled, only a good time! And we must know that we always receive according to our desires, thoughts and faith! Therefore, if we get little, we need to get rid of fears and negativity in our souls, and work on our thoughts! And the law of conservation of energy will provide you with income, according to your efforts, and it may be from sources unknown to you ... Philosophy - this is my favorite :) And now a little specific:
What I really, really like about the Steem-BRU community (BY-RU-UA): your friendship and mutual support! I keep reading chats (sorry I don't participate much because of my crazy work), and the way you respect each other's conflict situations is admirable. Curators show wisdom and do a great job to develop the community and reward everyone. Of course, not everything depends on us, but the main thing is our honesty and sincerity with each other! And who knows, maybe one day we will meet at a big Steem FEST somewhere on an island by the sea and it will be important what a wonderful human relationship there will be between us.
So, I wish all of us creative ideas for good rewards and that no dark obstacles obscure the beautiful landscape of our future!

Sort:  

Steem FEST будет! Надо чтобы разпогодилось и разкоронавирусилось)

 3 years ago 

Я теж надіюсь :)
Скоріш би разкоронавірусилось )))

 3 years ago 

la reina con su rey.

 3 years ago 

Gracias :)

 3 years ago 

‼️Привіт, Ольго!
Далі - шаблон заготовка російською)))

Сегодня день голосования за лучшие постьı о сообществе BRU.

Плиз, проголосуйте за 5 постов в формате:
1). @такой-то
2). @такой-то
3).
И т.д. до пятого.

Постьı здесь.

Проголосуйте здесь (ну или прямо под постами, я учту в 2-х местах).

⚡За себя тоже можно голосовать.
⚡Все желающие из 3-х стран голосуют, не только писавшие постьı.

 3 years ago 

предлагаю остров для встречи - острова Вавау ))

 3 years ago 

Вау! Хочу на Вавау )))
Screenshot_20210410-204634_Maps.jpg

 3 years ago 

да, там настоящий рай. главная проблема - похудеть ))

 3 years ago 

А чому?

 3 years ago 

калорийное питание, и работать не надо ))

 3 years ago 

Олю, дуже вдячна за участь, за годинки дві буду біля комп'ютера і додом резюме публікації у загальний пост😊

 3 years ago 

Дякую )

40% upvote за V место в конкурсе "Мысли о сообществе Steem-BRU (BY-RU-UA)". Поздравляю! =D
1 hoto5316839977243489302.jpg

 3 years ago 

😃💞

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64999.89
ETH 3101.81
USDT 1.00
SBD 3.87