Contest from @olesia & @dmitrik 🌈 Color palette: lady in red 😍

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

IMG_20210317_201336_760.jpg

Це був день червоного кольору. Я готувалась до проведення ексклюзивного заходу в моєму кавовому клубі "Захід сонця на верхівці ресторану Вежа". В програмі було караоке, і я вирішила співати знамениту "Lady in red".
Одного разу я йшла по місту і знову почула цю пісню в виконанні англомовного барда на площі Ринок. Я дуже люблю цю пісню і в особливі моменти життя люблю вдягатись в червоний.
Для реклами заходу мені потрібно було зробити фотосесію в червоному , і взагалі потрібно було придумати собі образ. Я порилася в шафі і знайшла старий червоний кардиган, який дуже рідко одягаю. А тут він мені знадобився і додав впевненості в собі. Мій найкращий фотограф донька Вікторія завжди знає, в якому ракурсі зробити мені фото. Я була задоволена. Дама в червоному з червоними трояндами виглядає круто.

IMG_20210315_100512_148.jpg

Потім ми пішли святкувати гарний день в місто і звичайно ж зайшли в Львівську майстерню шоколаду. А тут є завжди свіжі червоні троянди на білих мереживних скатертинах.

IMG_20210315_100508_038.jpg

Чи ви також придаєте значення за яким столом пєте каву? Отож в майстерні Шоколаду я завжди отримую задоволення від атмосфери старого Львова, ретро музики і від червоної троянди на столику.

IMG_20210315_101104_840.jpg

Як чудово було пригадати ці моменти мого щасливого докарантинного життя :)
Червоний колір - перший колір веселки. Це колір, який підсилює нашу сексуальність, збільшує шанс на перемогу і впевненість в своїх силах!

IMG_20210317_201337_905.jpg

Дякую за веселий і красивий конкурс

Contest from @olesia & @dmitrik 🌈 Color palette

Sort:  
 3 years ago 

Супер, спасибо за участие!

 3 years ago 

Гарний конкурс.

Спасибо за участие. Ссылку на пост свой под конкурсный). Пожалуйста).

 3 years ago 

Добре.

Дякую;)

 3 years ago 

Действительно, мама - "Дама в червоному з червоними трояндами виглядає круто."

 3 years ago 

Дякую )))

 3 years ago 

Леди ин ред! Супер!

 3 years ago 

Дякую 😘

 3 years ago 

awesome! very nice, I hope you are getting to #1

;)

I posted my entry too. welcome to check ;=)

 3 years ago 

Thank you.
With pleasure I will look!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64513.75
ETH 3146.11
USDT 1.00
SBD 3.95