Topic of the week №12. My hobby

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

Я також бажаю поділитися своїм захопленням для конкурсу @slon21veka.

200236100997_188300.jpg

Моє хобі – це малювання. Навіть не знаю, що може бути краще, ніж це заняття.

Любов до нього мені привила мама ще в дитинстві. В неї талант до цього діла, я і на чверть не вмію малювати, так як вона. Мама брала аркуш паперу, ділила його навпіл на одній стороні малювала якийсь будинок, будку з собачкою чи наш двір, я перемальовувала, а потім вона пояснювала, як потрібно правильно малювати. Також розповідала, як малювати обличчя, що таке симетрія і світо-тінь.

200295000445_63707.jpg

Ще є гарний спогад з дитинства. Якось я намалювала годівницю, яка була прибита на цвяшок до хмарки, мої батьки довго сміялись, а потім приєднались до мене і тоді був змальований цілий аркуш А4. Там були і літаючі корови, і ходячі самі по собі відра і ще багато цікавих не типових речей. Нажаль малюнок не зберігся, але то чудовий момент і теплий спогад.

Мене завжди тягнуло до малювання. Вже в дорослому віці, працюючи я пішла на художні курси, просто так для себе, без якоїсь конкретної цілі. Оооо, це було дивовижно! Ця атмосфера творчості, різні люди за віком і технікою малювання, запах фарб і олівців, всі були у фарбі з ніг до голови, але щасливі.

200148700850_478381.jpg

Вчителі там теж були веселі. Ніяких правил, тільки допомога при потребі і немало веселих моментів. Нажаль я там провчилась всього декілька місяців, але для себе багато чого дізналась корисного. Зараз за олівець берусь доволі рідко, але часом є непереборне бажання, щось намалювати і тоді коли я підкорююсь цьому бажанню, все завмирає.

200287200687_62265.jpg

В мене є мрія, я давно хотіла намалювати маслом бурхливе мори і хмари в заході сонця, м'які і різнокольорові від променів сонця. Але я розумію, що мого вміння, поки-що не вистачить для того, що втілити задумане, але я сподіваюсь, що прийде і до цього час.

200295500315_65974.jpg

Sort:  

Мама у вас молодец!
Отличный пост!
И глаз!

И вам спасибо за конкурс!! Было приятно поучаствовать!)

 3 years ago 

всевидящее око)

оно самое😅

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62952.44
ETH 2542.20
USDT 1.00
SBD 2.65