The Diary Game 3: 26/07/2021 Прогулянка

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

Вітаю друзі!)
День був спекотний, ми з Саньою вибрались на прогулянку в місто, потрібно було забрати запрошення на весілля до моїх дорогих друзів. Ще завітали в художній відділ, який я не так давно знайшла в торговому центрі, то для мене рай. Придбала кольорові олівці, так що чекайте на нові творіння юної художниці.

Коли Саня заснула, я взялась реалізовувати одну ідею для конкурсу, я прям загорілась цим і було дуже цікаво творити, але в мою сторону було кинуто декілька слів, які відбили бажання навіть підіймати руки. Тому коли прокинувся мій дружбан, який завжди за будь-який кіпіш, ми швиденько зібрались і пішли до річки. Я там ще не була і маючи топографічний критинизм йти було трохи лячно, але навігатор допоміг. Дійшовши до пляжу, я була здивована, як там все культурно.

IMG_20210726_185450.jpg
(Добирається до води)

Волейбольна сітка, смітники, берегова охорона і це я ще не все бачила. Думала помочимо ніжки і все. Але в Олександри були другі плани.

IMG_20210726_190329.jpg
(Цікаве заняття, бити воду палкою)

Вона ще не бачила такої кількості води і втримати її було важко. Після того, як мала намочила подол сукенки я зрозуміла, що вона перемогла.

IMG_20210726_191051.jpg

Купалась доня не довго, бо вже вечоріло і ставало прохолодніше. Сані сильно не сподобалось, коли я забирала її з води. Я вже такого наслухалась. Як виявилось вона чудово знає як мене звати і розказала, що про мене думає, гарчала так, що пів пляжу вже теж знає, як мене звати. Додому дійшли швидко, втомлені і щасливі пішли відпочивати.

IMG_20210726_193157.jpg
(Дорогою додому)

У мене поки все.
До нових зустрічей!

Sort:  

Палкой по воде... Доча моя такая же была)

Там і мамі перепало декілька разів, щоб не розслаблялась)

 3 years ago 

Як римський імператор прямо)

Це точно))))

Лучшая игра для ребёнка в летний период 😁

Согласна)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62471.79
ETH 2621.42
USDT 1.00
SBD 2.56