CONTEST/// What's in my nickname? - Municorn

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

Привіт читачам!

Мій нік з'явився роки чотири тому. Від коли я себе пам'ятаю, я з самого дитинства була у захваті від коней. Їх грація, величність, якась гордість і ці м'язи переливаються під лискучою шерстю...

Давно задумувалась, над тим, щоб зробити собі татуювання і звісно ж хотіла коня. Моя подруга якраз собі зробила перше татуювання в чудового майстра і підбивала мене йти до нього. Ось я і наважилась, доволі швидко вибрала ескіз і це був єдиноріг. Це було перше моє татуювання, і воно для мене було якимось знаковим на той момент. Хоча зараз це для мене просто малюнок.

IMG_20210721_215313.jpg
(Мій партачок, хвостик треба добити)

Працювала я тоді на сидячій роботі, і коли все дійшло до автоматизму можна було паралельно ще чимось займатись. Задрачувала я тоді гру про дракончиків. Там потрібно було зареєструватись і не довго думаючи написала M_Unicorn. М - це перша буква імені, а Unicorn - єдиноріг в перекладі з англійської. Так і воно прижилось, тепер завжди так підписуюсь, якщо десь реєструюсь.

Дякую, що завітали і окрема вдячність генератору цікавих тем : @slon21veka

Sort:  
 3 years ago 

Чому партачок, мені подобається)
Я на тату записалась на 7 серпня😋

Чоловік каже, що партак, а так то мені теж подобається, але б хвіст я звісно добила б.
Цікаво, що за татушка буде. Це перша? В кольорі чи ч/б?

Красивая лошадка!

Дякую)))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.028
BTC 60732.06
ETH 2345.63
USDT 1.00
SBD 2.46