The Diary Game 3 : Date 25/02/21. 116 "Привіт весна, я вже зачекався!!!"

Обожнюю весну. (Невже це вже вдруге, я розпочинаю свій щоденник не з "привіт друзі", напевно хтось наврочив :))

Так, до її офіційного старту ще цілих 3 календарних дні. Але я вже її відчуваю. Сьогодні погода була досить комфортна, так хотілось гуляти по вулиці, але є робота…

Все ж таки я не втримався і пішов на перекус, який закінчився невеличкою прогулянкою по сонячним вулицям повних води від розталого снігу.


Фото дня


IMG_20210225_154728.jpg

Хоч весна ще не прийшла, але вже видно хто де …


IMG_20210225_155255.jpg

Святкую повернення сендвічів до "Аромату" (улюбленої кофейні біля роботи).


IMG_20210225_081750.jpg

УУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ - подібне дерево


Події дня


    • Виспався
    • Впорався із головним болем.
    • Відпочив на роботі, наскільки це було можливо.
    • Вмовив дружину відвести автомобіль на ремонт глушителя.
    • Забрав сина з садка, по дорозі додому зайшли до магазину, де купили 2 порції морозива і з’їли їх під покемони.
    • Домовився на СТО, щоб автомобіль забрав не я сьогодні в ніч, а завтра забрала дружина (+ того, що в дружини є своє водійське посвідчення).
    • Дописую це повідомлення.
    • В планах:
      • Самостійне зайняття з йоги.
      • Купання сина і себе.
      • Покімони з сином перед сном.

image.png


Без имени1.jpg


Sort:  
 4 years ago 

Я тоже обожаю весну!!!))) Что может быть прекраснее оживающей природы?!)))

Что может быть прекраснее оживающей природы?!)))

Вот и я незнаю ответа на этот вопрос.

 4 years ago 

Це я цей хтось? 😆

:)

Дякую, що читаєте.

 4 years ago 

Намагаюся не пропускати))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63252.26
ETH 2662.75
USDT 1.00
SBD 2.79