Якби мені подарували 1 біткоїн, що б я зробила? // Topic of the week №39

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

Дарувати біткоїн мені б навряд чи хтось став. На мій погляд, такий подарунок можливий у якості:

  • хабара (але я не на якійсь впливовій державній посаді);
  • плати за мовчання (але я не була свідком злочину);
  • плати за секс (але я не красива селебріті, і мене не кохає якийсь багач).

Тому я собі уявлю, що якийсь невиліковно хворий олігарх роздавав всі свої багатства випадковим людям рандомним чином. І я потрапила до списку. Можливо, за найсмішніше прізвище. Або за те, що написала йому віршовану епітафію... Чи це був власник компанії, де я працюю, який розділив капітал між усіма співробітниками. Неважливо насправді. Бо ж ми вже припустили, що біткоїн у мене.

По нинішньому курсу це:
SmartSelect_20211030-004041_Chrome.jpg

Переведемо в гривні:
62 339,01 × 26,20 = 1 633 282,062 грн.



Пункт 174.3 ст. 174 Податкового кодексу України визначає, що особами, відповідальними за сплату (перерахування) податку до бюджету, є обдаровувані.

Тобто, я мушу сплатити трохи податків, щоб легально користуватися цим щедрим дарунком (який я, звісно ж, одразу перевела в фіат).

Отже, дарунок оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 5% та військовим збором за ставкою 1,5%. Тобто, 6,5 % хоче держава. Окей: 1 633 282,062 грн × 6,5 % = 106 163,33403 грн — віддаю (із тяжким серцем!).

В мене залишиться: 1 527 118,72797 грн. Півтора ляма, непогано. Але й не шик, щоб зазіхати на щось з вау-ефектом.

Тепер все просто, йдемо на сайт dom.ria.com і вибираємо нерухомість, яку красиво здаватимемо в оренду. В центрі не вийде — там квартири коштують десятки мільйонів. А у мене ж скромна сума 1 527 118,72797 грн.

Хочу 2-кімнатку. І з ремонтом (бо ремонти мені в печінках сидять). Припусимо, отакий варіан мене влаштує:
SmartSelect_20211030-011058_Chrome.jpg

Заокруглимо (плата нотаріусу, наприклад), і вийде, що хатка коштує 1 120 000 грн.

Тому: 1 527 118,72797 − 1 120 000 = 407 118 грн.

Що ж, тепер треба відірватися. І я йду на сайт, який торгує Сейшелами:
SmartSelect_20211030-011816_Chrome.jpg

Хочу там бути 15 днів. Сама. Господи, як же я хочу побути на самоті... Отже, 9 602 × 15 = 144 030. А ще якісь розваги на місці, туди-сюди... Закладемо на райський відпочинок 180 000 грн.

Що ж залишається? 263 088 грн. От їх я і пущу на Power Up. Так, так, куплю стіми — і буду вести себе тут майже так само нахабно, як корейці, хаха.

P. S. Чекаю на біткоїн.

Sort:  
 3 years ago 

Недорогая квартира, за год ее сдачи и на отдых на островах накапает.

 3 years ago 

Та не, ждать год не будет смьıсла. Ведь если очень хочется, то есть вариант взять накопления - и вперед. Но тут же будет вариант без "ждать" и без "вреда накоплениям"

 3 years ago (edited)

не ломайте голову.. взяли.. да отдали

photo_2021-10-30_02-38-08.jpg

 3 years ago 

Я не ломаю, я легко расстаюсь с деньгами :)

 3 years ago 

имущество и отдых - отличные варианты) я бы, наверное, так же потратил полтора лимона гривен)

 3 years ago 

Універсальний план:)

 3 years ago 

В тебе умер грандиозный математик!)))

 3 years ago 

Давно вмер, так)))))

 3 years ago 

Зато родился поет!)))

 3 years ago 

Хороший вариант 👍. Крыша над головой прежде всего, а после можно позволить себе отдохнуть и силушку повысить :)

 3 years ago 

Крьıша для пассивного заработка, как и сила)

Кто? Кто тебе сказал, что ты не красивая?
Это раз!

Взятки и тишина - нет, нам такое тут не нужно!
Два!

Вот просто кто-то подошёл и подарил тебе код с одни биткоином!
Три!

Кстати, не так дорого у вас там и квартиры стоят!
Четыре!

Сама? На Сейшелы?
Без комментариев)))
Пять!

А в целом, прекрасный пост!
А прикинь, если действительно кто-то подарит?

 3 years ago 

Кто тебе сказал, ну кто тебе сказал, ну кто придумал, что тебе не дам биткойн?!

Дякую)))
Якщо подарує, то я вже маю план дій, все схвачено🙃

 3 years ago 

Хорошее распределение бюджета.

 3 years ago 

Наполовину мудрое, наполовину легкомьıсоенное)

Сейшели топ

 3 years ago 

Ага)))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69033.32
ETH 3748.46
USDT 1.00
SBD 3.67