Topic of the week №56 // You've Caught A Goldfish. What Are Your 3 Wishes?

in Steem-BRU (BY-RU-UA)2 years ago

– Куме, уявіть, що ви піймали золоту рибку, які три бажання загадаєте?
– Ну, куме, по-перше, я би хотів, щоб навколо ерефії з'явилася 10-метрова кам'яна стіна без вікон і дверей.
– А по-друге?
– А по-друге – залити нахрін всю ту територію бетоном. А, так, і третє бажання після того всього: кухлик пивка.

(Народна творчість)



А я людина не злісна, в мені нема ненависті до всього народу. Тільки до мразоти. Тільки до вбивць і лицемірів. Тільки до загарбників і злодіїв. Тому моє перше бажання дуже простеньке:
image.png

Друге моє бажання ще простіше: щоб всі ті, кому "какая разніца", кому "на Украінє лучше звучіт", кому "такую страну просралі", кому "гейропа" і кому "піндоси", кому "бандерівці і жиди", зібралися нахрін, і звалили на Камчатку. Назавжди. І після того, може, в ліфті щоранку на моє "Доброго ранку", я теж чутиму те саме! Просто "Доброго ранку!" або навіть неправильну його форму – "Добрий ранок" (серйозно, не принципово). Бо зараз я в 90 % випадків чую у відповідь або тишу, або "Добрає утра". А я хочу так мало! Хочу "Доброго ранку" від усіх, хто мене оточує, бо проживає тут, адже, бісові ковіньки, ми в УКРАЇНІ! І сьогодні, єбати вашу матір, Міжнародний день рідної мови! А російською ми можемо залюбки розмовляти з іноземцями: росіянами, білорусами чи будь-ким, хто не знає української. За пивом. Чи горілкою. Чи кавою. Але, собачий потрох, між собою ми можемо, блядь, розмовляти принаймні суржиком???

А тоді, після здійснення двох попередніх бажань, можна вже й кухлик пива. Темного, чеського. Або білого нефільтрованого.

Отакі прості бажання.

Sort:  
 2 years ago (edited)

Юленька, сонечко... як я зараз уночі дивлюся на фото... і за цілий день перший раз усміхнулася)) А адже по ТБ в Росії, як пишуть мені друзі-поети, він відправив сюди миротворців, вбивати хунту, нас звільняти від її ((( Як же люди вірять у ці казки!!! У нас вже і дома зруйновані, і аеродроми, і військові склади ... Наше місто тільки почало розквітати, і знову руйнування, і знову - починай спочатку!). хоче увійти в історію... на наших трупах!(( А ти його вже уклала... Зараз скопіюю, що написав найкращий поет стихіри - Ігор Колима сьогодні у фейсбуці:

 2 years ago 

Дорога Ольго, в нашій спільноті купа вати, які до цих пір толдичуть, що винні байден і якісь нікому не відомі "неонацисти"😡🤯 Саме тому я більше не можу толерувати це, не можу толерувати знищення Києва та України, що відбувається прямо зараз!

Loading...
 2 years ago (edited)

Он живёт в Москве! А дочь и сваты в Украине!

Моя дочь под крылатыми ракетами... Сотни моих друзей под крылатыми ракетами. Любимые мной Киев и Одесса под крылатыми ракетами. Миллионы мирных людей под крылатыми ракетами. И эти крылатые ракеты выпущены моей страной. Я не хотел писать этот пост, потому что большая боль всегда безмолвна. Но большая ненависть молчать уже не в силах. Будьте прокляты вы - власть страны, развязавшей эту войну! Будьте прокляты все, кто поддерживал эту власть! Кровь и пепел этой войны ляжет на всех вас. Ненавижу!!!

good luck in the contest

 2 years ago 

Ух и фото какое. Аж мурашки по коже.

 2 years ago 

А в мене дике бажання, щоб це справдилось. В Вас ні?

 2 years ago 

А я фотографию не вижу...((( Юль, я с тобой согласна - пусть едут туда, коль Украина им не по нраву!!!!

 2 years ago 

Там путін в труні. Макет путіна в труні. Дуже хочу, щоб це справдилось🤞🏿

 2 years ago (edited)

Благослови Господи тебе, Юля, щоб твої мрії збулись )))

 2 years ago 

💙💛 І швидше б!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 64750.39
ETH 3148.54
USDT 1.00
SBD 2.58