Topic of the Week №32 // How Far Do You Live from where You Were Born?

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

Привіт, привіт! Не могла оминути увагою цікавезну тему тижня від @slon21veka.

Отже, як далеко я зараз живу від місця, де народилась?

За 437 кілометрів. При нормальних умовах на авто з одного місця в друге можна за 5 годин 54 хвилини.

Screenshot_20210912-224403_Maps.jpg

Я народилась в місті Кам'янець-Подільський Хмельницької області, Україна. Це сталося навесні 1987 року. Кажуть, тепла весна була.

А тепер живу у селищі міського типу Коцюбинське Київської області (все ще Україна).

Але шлях до Коцюбинського (і за сумісництвом — до власної маленької квартирки тут) був довгим і тернистим:) Але все по-порядку.

У 2005 році я вступила на навчання до Києво-Могилянської академії, і заселилася з двома подружками у 2-кімнатну квартиру по вулиці Дегтягівська (м. Київ). Там класно жилося аж 2,5 роки. А потім власниця вирішила продати квартиру, і нас попросили виселитись.

Наступною точкою на мапі Києва стала вул. Сквирська, 28. Ми винайняли там з подружками частину приватного будинку. Дуже класні господарі. В нас з ними була спільна ванна і коридор. Крім того, на вулиці стояв столик, там можна було посидіти, покурити, попити чаю / кави. Особливістю того місця було те, що дві кімнати з відведених нам трьох були прохідними. Тож коли в нас почали з'являтися кавалери, та хата стала неприкольною. І ми почали шукати, куди переїхати.

Третьою домівкою в Києві став цілий поверх крутого великого будинку по провулку Артезіанському, 10. А саме — ІІ поверх. Там було 4 окремих кімнати, загальний коридор, ванна кімната і кухня. Господарів ми не бачили зовсім, бо вони жили на третьому і мали вхід з іншого боку будинку (а на першому у них був автобізнес). У тому будинку мені спершу дісталася найменша, найгірша кімната. Але через пару місяців одна подружка з'їхала, і я перебралась до її кімнати...

Блін, стільки спогадів, що ця розповідь зараз затягнеться на 3 години)))

Коротше, я пожила там недовго, бо зустріла того, хто перевернув моє життя з ніг на голову. І всі наступні 5 років переселялися з ним з місця на місце. А це: вул. Василенка, пров. Усурійський, вул. Карвелішвілі, вул. Леваневського. Остання адреса — місце мого найщасливішого і водночас найнещаснішого життя. І переїзд звідти — новий відлік. Бо звідти я переїхала до мого теперішнього чоловіка Грішки, і це була вул. Булаховського, 30-Б.

Після того вже була моя квартира.

Карта каже, що якщо раптом я захочу об'їздити всі місця, де жила в Києві, то це займе у мене 1 годину і 40 хвилин:
Screenshot_20210912-232122_Maps.jpg

Але і нинішнє Коцюбинське — не кінцева точка мого проживання. Приблизно через рік ми плануємо переселитись у передмістя Києва вже трохи з іншого боку. А саме: у с. Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області.

Ну, поживемо — побачимо!

Sort:  

Крутое ралли!)))
А Каменец-подольский мне понравился! Бывал я там, бывал!

 3 years ago 

Точно, ціле раллі за 16 років вийшло😄
Кам-Под класний, але мені вже там було б затісно. Може, на старість років вернусь)))

А кто его знает - всё может быть)

Reasonable distance. At least you can visit the places which brings you some memories from time to time. I'm over 12 000 km from my town, so I rather visit it with Google street view :)))

 3 years ago 

Yeah, but sometimes I wish I were thousands km from home to have my brain reloaded)))

 3 years ago 

Отличный путь проделали. Зато воспоминание красивые есть что вспоминать. У вашем городе где родились слышала осень красиво.

 3 years ago 

є красиві, є жахливі :)) головне — завжди рухатись вперед)))

 3 years ago 

Здорово что удалось так много путешествовать, это ведь так интересно) Хотя я наверно не решилась бы сейчас сорваться куда либо(

 3 years ago 

Так это ж в рамках правого берега Києва и области)))) так себе "путешествие"🤣

I wish it had an option to translate it all into English so i could understand from Ukraine❤️

 3 years ago 

Путешественница...))) Родного города для тебя маловато стало - негде развернуться!)))) Я не бывала в Кам'янець-Подільському, но отдыхала в санатории с женщиной оттуда... Она очень много рассказывала о вашем городе! И ещё видела в интернете про фестиваль воздушных шаров... Красота неимоверная!!! Не скучаешь, Юль?)))

 3 years ago 

Не сумую, Валентино))) Там не було би ніякої літературної тусівки, а тут є)))

Якщо правий берег Києва — траєкторія мандрів, то так, я багато подорожувала🤣

На кулі катнутись мрію🥰

 3 years ago 

Пусть мечта твоя сбудется!)))

 3 years ago 

Никогда не бывал так далеко от дома. Вот уволюсь и попутешествую))

Но и нынешнее Коцюбинское - не конечная точка моего проживания.

Везде и по-немногу.

 3 years ago 

И главное — всегда с возможностью добраться в центр Киева в течении часа :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67144.34
ETH 3517.40
USDT 1.00
SBD 2.69